Pagini

joi, 19 mai 2011

Dear you,

Printre multele declaraţii pe care i le făcuse fetei,băiatul uitase să menţioneze cât de mult o iubeşte,aşa că îi admirase doar aspectul fizic,menţionând cât de bine îi stă în blugii aceia mulaţi.
-Credeam că mă placi şi pentru ceea ce sunt şi nu doar pentru ce arăt la exterior.,îi spuse fata acestuia printre lacrimi sărate.
-Păăăi...vezi tu....mie îmi place mult cum arăţi şi încă nu te-am descoperit prea bine,vorbind sufleteşte.Nu prea am fost atent la acest aspect frumoaso!,se scuză băiatul cu un zâmbet fermecător de Don Juan.
-Deci ai fost atent doar la cum arăt şi nu la ceea ce simt?Adică nu-ţi pasă de ceea ce simt şi nu vezi în mine decât un obiect satisfăcător?Cum poţi fii aşa?
-În zilele noastre nu se mai dă drăguţo prea mult pe interior,s-a ieftin să zicem aşa.Fizicul vorbeşte,iar tu arăti foarte bine,ce mai conteaza ce simţi?Ţi-am mai zis că ai nişte ochi frumoşi în seara asta?,şi din nou zâmbi băiatul dupa această declaraţie penibilă.
-Adică vrei să spui că tu mă placi doar pentru că arăt bine?,strigă fata către el.
-Mai întrebi?,iar acesta îşi băgă mâinile în buzunare ca şi când ar fi dat un răspuns de geniu.
Iar fata îndurerată şi pe jumătate moartă o luă la fugă spre casă cu corpu-i tremurând şi cu ochii înecaţi în lacrimi de durere.Ajunsă în faţa casei,căzu jos şi leşină.Mama ei simţindu-i prezenţa se repezi la uşă şi o găsi pe fiica ei pe care a îngrijit-o cu cea mai mare grijă şi cu dragoste,zăcând jos.
Cu dragostea sa de mamă o duse în casă şi o îngriji cu tot ce avuse,dar mai presus de toate o îngrijise cu dragoste,ceva ce fata nu găsise în acea "relaţie".
Dimineaţa fata se trezise în patul său cald,cu mama la căpătâiul ei,şi îşi aminti seara trecută,dar mai ales îşi aminti de câte ori mama ei o avertizase cu genul acesta de dragoste care este foarte la modă zilele astea.
-Mamă,îmi pare aşa de rău că nu ţi-am ascultat sfaturile tale sfinte şi m-am luat ce mi-au spus unul şi altul.Acum am înţeles de unde vin sinuciderile,depresiile şi toate lucrurile acestea în rândul tinerelor.Te rog nu mă părăsi!,iar fata începu să plângă în braţele mamei sale ce o acoperi cu sărutări.
-Niciodată nu am să te las,cu niciun chip nu te voi părăsi!

Această povestire a avut un scop de trezire în jurul tinerelor care sunt într-o relaţie de genul acesta,care este bazată doar pe pasiune.Vă rog fierbinte fetelor,nu vă lăsaţi înşelate de orice bădăran cu ochelari de soare şi nu ignorati sfatul aceleia care vă iubeşte.
De asemenea,această povestire poate fi interpretată şi dintr-un unghi creştin.Nu uitaţi niciodată că Dumnezeu nu o să vă părăsească niciodată pentru că vă iubeşte prea mult.
Aveţi grijă cui vă dăruiţi inima! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu