Pagini

miercuri, 15 iunie 2011

Cine sunt?

Câteodată mă întreb cine sunt şi caut răspunsuri clare care să mă explice.Nu vorbesc de partea exterioară care nu este decât carne,ci de cea interioară.Adeseori simt că mă sufoc de la atâtea măşti ce-mi acoperă adevărata mea inimă,şi nu una care ştie mereu să zâmbească şi să fie drăguţă.Uneori am perioade în care îmi vine să dau cu toţi de pereţi şi atunci îmi inchid telefonul pentru câteva zile,săptămâni.Nu pot explica aceste stări ale omului,atât de schimbătoare de la o zi la alta.Azi suntem prieteni cu A,iar mâine cu C.Azi ascultăm AC/DC,iar mâine Taylor Swift.Suntem atât de schimbători şi acest proces se petrece zilnic inăuntrul nostru.Am vrea să fim mai buni,mai răi,mai nepăsători,mai şmecheri,mai populari,dar niciodată nu simţim că am ajuns în vârful piramidei că şi ne îndreptăm sufletul spre alt ţel mai important.Nu ne cunoaştem şi ne căutăm pe la toate magazinele de suflete,crezând că l-om găsi.Doar că sufletul nostru a fost deja cumpărat aşa că nu mai trebuie să-l cauţi,ci să-l valorifici.Căutăm atât de mult la faţa omului încât uităm şi de "EU",doar pentru a impresiona pe nu ştiu cine.După mulă vreme ne trezim şi ne întrebăm....cine sunt  eu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu