Pagini

joi, 9 iunie 2011

Faţa mea ascunsă

Bună tuturor!Numele meu este Mira,dar pe internet folosesc userul toosexy_4u.Sunt conştinetă de faptul că duc o viaţă dublă,dar asta îmi dă un sentiment interesant.Parcă aş fi Superman şi îmi place să mă simt aşa,deşi sunt doar o fată dintr-un mic sat numit Necunoscut.Nu de mult ai mei "m-au conectat" la internet,iar de atunci viaţa mea s-a schimbat.Am câte un cont pe fiecare site de socializare,pe fiecare cont am alt nume şi alte poze.Nu-s eu aia din poze.Îmi place faptul că timiditatea dincolo de fir dispare şi pot vorbi cu cine vreau,de unde vreau.Am cunoscut o mulţime de persoane noi prin net şi cu unii vorbesc chiar şi la telefon.Deşi nu i-am văzut niciodată îi consider prietenii mei pentru că alţii nu am.Cei reali par să mă evite de când am net.Ei îmi spun că m-am schimbat şi că nu mai prea vorbesc.Poate în viaţa reală aşa e,dar în cea virtuală nu îmi mai tac tastele.Băieţii par să mă observe pe net şi chiar le place de mine,deşi nu-s pozele mele.Eu simt că-s pozele mele,doar eu le-am descărcat,nu?Câteodată mă simt ipocrită de viaţa pe care o duc,dar nu mă pot opri.Mai mulţi prieteni de pe net mi-au propus să ne întâlnim în pădure,dar am refuzat.Defapt,odată chiar am ajuns până acolo,dar acel băiat nu a mai venit.De multe ori am tendinţa de sinucidere de când folosesc netul în exces,dar cum v-am spus,nu mă pot opri!Cu mă simt?Şi bine,şi rău,dar mai mult rău.Nu ştiu dacă mai apuc ziua de mâine,asta îmi arată chiar acum Testul Morţii,o aplicaţie nouă de pe facebook.

Această poveste este una ficţională,dar cine ştie dacă nu a trecut cineva pe aici.Oare nu crezi că sunt destui care fac lucrurile pe care le face personajul Mira cu internetul?Să ne gândim cât timp petrecem pe net,şi cât timp investim în adevăratele relaţii.Relaţiile virtuale sunt bazate pe irealitate,nu mai îţi clădi viaţa în jurul lor şi concentrează-te pe oamenii din viaţa ta,dacă nu vrei să dai într-o depresie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu