Pagini

luni, 6 iunie 2011

Hey Katie!

Nu peste mult timp urma să o întâlnesc.Cine s-ar fi gândit că avea să-mi placă de ea,să ajung să o îndrăgesc chiar din prima clipă.Nu putu să vorbească din cauză că miaună.Nu este o persoană care-ţi şopteşte blând că ţine la tine,iar apoi te trădează când te aştepţi mai puţin,poate chiar într-un moment de glorie te dărâmă.Nu am nevoie să-mi vorbească,putem vorbi prin codul pisicilor.Este încă un puişor de 4 săptămâni.Are o blană argintie la fel ca rochia de banchet a soră-mii,ochii verzi-albăstrui şi un glăscior dulce de-ţi încântă urechile.Nu a fost nevoie de cât o clipă ca să ţin la ea.La început am zis că o va chema Piţi,dar apoi m-am gândit la Katie.Până îl conving pe tati să o luăm mai e ceva timp.Oricum o fată are tacticile ei,aşa-i fetelor?Deabea aştept ca acea "pufoşenie" să fie a mea :)).Vreau şi eu pisicuţa mea!!!
Cer prea mult?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu