Pagini

sâmbătă, 18 iunie 2011

România.Să-i băgăm de vină.

Cu toţii avem ceva de spus împotriva ţării noastre,şi pe drept credem că o facem.Toate sistemele ni se par praf,de conducere nu mai vorbesc.Ştim să criticăm pe politicieni pentru orice greşeală şi ne plângem de tot.Nu ne convin drumurile,spitalele,şcolile,Băsescu&Boc şi ţara în general.Noi suntem atot-ştiutori,perfecţi şi suntem cinstiţi.Noi nu ne comportăm animalic,nu aruncăm gunoaie pe jos şi încercăm să fim cetăţeni model.Spunem că românul nu este educat,este ţăran şi face ţara de ruşine prin străinătate.Dacă ne-am aduna toţi românii la un loc,probabil că am avea toţi aceleaşi cuvinte şi hule la adresa ţării noastre.Dacă ni se întâmplă vreo nenorocire dăm vina pe Băsescu,dacă ni se spare roata la maşină Boc îi de vină.Românu' se consideră fără cusur,dar restul sunt de vină.Aşa-i?Oare am uitat că schimbarea începe cu NOI,şi nu cu vecinu'?Toată ziua aud că România este cea mai săracă ţară din UE,dar în Africa nu ştim să aruncăm o privire?Sau "nu se pune"?Unde un copil moare de foame la fiecare 5 secunde şi unde sărăcia-i cruntă.Femeile îşi cară copiii în spate şi merg kilometri întregi după o găleată cu apă,iar tu stai confortabil pe scaunul de la birou şi scrii ştiri despre dezastrele din România,timp în care unii mor de foame.Nu ţi-e ruşine?Dacă te uiţi la TV sau pe site-uri de ştiri,ce vezi?Doar ştiri rele,niciuna bună.Ne-am obişnuit oameni buni cu răul!Nu ne mai place binele,ci doar să auzim de rău.Dacă nu-ţi convine în România,du-te în altă ţară,dar nu fă reclamă proastă ţării tale.Eu m-am săturat să aud doar ştiri rele,însă astea ne plac nouă.Când ne întâlnim vorbim doar de "ultima lege adoptată de guvern",sau "spitatul X nu are aparatură corespunzătoare".Asta-i toată comunicarea la care am ajuns,fraţi români.Oare pentru conducerea ţării ne-am rugat vreodată?Nu ştiu.....dar cu siguranţă că i-am băgat de vină.
DE CÂT TIMP NU AI MAI ZIS CEVA BUN DE ŢARA TA?

Ţara noastră este un rai pe pământ. Avem ca bogăţii câmpii mănoase, munţi, ape, mare, codri şi păduri seculare, subsol bogat în tot ce vrei:aur, uraniu, petrol, gaze, ape minerale etc. dar nu ele constitue avuţia noastră cea mai mare, ci poporul minunat al acestei ţări. Toate acestea reprezintă motivul pentru care mulţi o doresc şi râvnesc la ea de două mii de ani. (Ioan Pop de Popa)

Un comentariu:

  1. De 100 de ori amin! De cand vroiam sa aud asa ceva! Domnul sa ne ajute sa ne schimbam!

    RăspundețiȘtergere