Pagini

sâmbătă, 11 iunie 2011

Să dăm cărţile pe faţă

-Ummm....păăăiiii...nu ştiuuu....să fie oare aşa?.....De unde să ştiu eu?
Ne-am lovit la un moment dat cu răspunsuri  bâlbâite în loc de  DA şi Nu.Câteodată oamenii ne prind în capcane de astea şi nu vedem altă cale de ieşire decât dacă pufnim sau minţim.Întrebarea ce ne-o punem noi este:"Ce ar trebui să fac,să dau cărţile pe faţă...sau să mint?",ei bine,în fiecare dintre noi Dumnezeu a pus suficientă înţelepciune încât să distingem binele de rău.El vrea ca noi să alegem întotdeauna adevărul,pentru că El este Adevăr.Credem că dacă minţim putem scăpa cu basmaua curată.Poate pe moment,dacă ai noroc şi nu se prinde persoana accea,dar eu mă cam prind când mă mint unele persoane atât de senin de parcă mi-ar da bună ziua.
Când minţim ne câştigăm ura din partea lumii,iar cine ar vrea să aibă de-a face cu un mincinos?Îmi amintesc de un citat:"Mai bine un adevăr dureros decât o minciună plăcută.".Asta înseamnă că adevărul chiar doare,dar e adevăr.Degeaba minţim dacă nu spunem adevărul,fiindcă delirăm.Dacă nu te poţi abţine să nu minţi mai bine taci sau pur şi simplu spune că nu vrei să vorbeşti despre asta.Vei scăpa mai ieftin şi nu îţi vei câştiga porecla "mincinosul".Trebuie să ne ferim de acest păcat deoarece atrage după sine consecinţe şi mai grave.
Azi o bombonică,mâine o ciocolată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu