Pagini

sâmbătă, 11 iunie 2011

Unde începe trupul se termină sufletul

Cred că titlul spune totul!Noi,tinerii din ziua de azi începem a ne maturiza undeva pe la...12 ani?Băieţeii observă fetiţele şi fac orice pentru a le oferi un inofensiv pupic pe obraz.Fetiţele încep să aibă sentimente şi învaţă cunvintele "te iubesc",sau mai nou "te besk",crezând că ele chiar besk.Simţim că urlă hormonii în noi şi avem nevoie de cineva căruia să-i zicem te iubesc,şi ştim că acea persoană trebuie neapărat să fie iubitul sau iubita,astfel nu se pune,nu e dragoste.La mama şi la tata nu le-am mai spus te iubesc de ceva vreme pentru că e demodat,dar la noul prieten virtual deja i-am spus-o în 100 de limbi.Pe la 14 ani ştim deja ce-i iubirea şi am trecut prin câteva relaţii,la 15 ani deja am gustat french kiss pe vreo câţiva parteneri,iar la 16 ani ajungem în pat.Ne trezim dimineaţa în pat cu cineva pe care care îl cunoaştem de o noapte şi ne întrebăm:"Unde naiba mă aflu?",pentru că nu ne mai amintim de la prea multă băutură.Suntem generaţia care vrem-dragostea-adevărată şi suntem hotărâţi să aşteptăm ca Dumnezeu să ne scrie povestea de dragostea,dar după ce îl cunoaştem mai bine pe X şi o sărutăm peY.De fiecare dată după ce se termină o aşa zisă poveste de dragoste,ni se rupe o bucată din inimă şi tot aşa până când the true love dispare.Ne întrebăm în jurul anilor 20-30 de ce nu ne vine să ne căsătorim şi credem că încă nu-i timpul,dar defapt nu simţim acea nevoie de a iubi necondiţionat o persoană pentru că noi am iubit altele condiţionat.Dumnezeu a creat trupul nostru cu scopul de a se dărui întru-totul unei singure persoane,iar acea este soţul/soţia,dar noi stârnim dragostea.Nu aşteptăm să înflorească trandafirul că l-am şi rupt deja,iar până mai apare un boboc nou va trece ceva vreme.Ne simţim frustraţi şi urâţi de lume fiindcă credem că viaţa adolescentă înseamnă doar sex opus.Părinţii pe altădată,căţelul la anul,educaţia la şcoală,şi trupul în fiecare zi.Isus pe unde se mai încadrează?Oare mai are loc în vieţile noastre,sau L-am eliminat odată ce ne-am început să ne consumăm trupul pentru că pocăinţa este atunci când murim,sau niciodată.
Tu chiar te simţi iubit şi apreciat în relaţiile tale premature care iau sfârşit într-un mod tragic?Nu te simţi vlăguit şi lipsit de viaţă,chiar dacă tot timpul zâmbetul ţi-e pe buze,şi nu eşti dispus să laşi ca Isus să-ţi vindece rănile inimii tale?Isus te iubeşte!

Pentru băieţi:Niciodată să nu vă jucaţi cu trupul şi sentimentele unei fete.Ele sunt la fel de sensibile precum cea mai fină floare.Fiţi înţelepţi şi gândiţi-vă la ele ca la nişte surori.Nu căutaţi să le răniţi.
Pentru fete:Să nu credeţi că la anii adolescenţei aţi dat de Prince Charming şi vă dăruiţi trupul şi inima niciunui băiat,căci nu veţi sfârşi bine.Nu uitaţi că iubitul îşi are timpul lui,iar Dumnezeu v-a pregătit nişte prinţi în armură strălucitoare,dar voi vegheaţi în aşteptare.

2 comentarii:

  1. super fain:X tine.o tot asa si ajungi departe:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai mare dreptate!

    Imi place blogul tau. Dar, sper sa nu te superi pe mine, cred ca imaginea de mai sus si unele cuvinte nu ar trebui expuse atat de grafic. Mai ales daca se uita sau citeste un baiat. Din pacate, asa e in lumea de azi si stim lucrul acesta, dar cred ca daca citeste sau priveste un crestin exista pericolul sa fie ispitit de ganduri murdare.

    Imi cer scuze daca te-am suparat. Stiu ca Il iubesti pe Domnul si vrei sa faci binele.

    El sa te binecuvinteze mai departe!



    RăspundețiȘtergere