Pagini

joi, 28 iulie 2011

O viaţă nouă

Tu ştii ce înseamnă o viaţă nouă?Poate pentru tine înseamnă doar o schimbare a locului de muncă,o dietă,o nouă cucerire,mai mulţi bani,dar de Hristos s-a mai pomenit?Pentru mine,o viaţă nouă reprezintă să mă nasc din nou pentru Hristos,să o rup cu păgânătatea.Să privesc o floare şi să nu mă gândesc din ce celulă "a evoluat",ci să o privesc ca pe o piesă de artă a lui Dumnezeu.El a creat totul atât de frumos.Chiar şi faptul că umblu pe pământ este o minune pentru că tot El l-a creat.În curând viaţa mea se va schimba radical.O voi sfârşi cu tot ce am fost odată "EU",căci nici măcar nu eram eu.Eram o umbră ce căuta şi ea puţină fericire din lumea asta,dar care la urmă a realizat că tot ceea ce lumea îti poate oferi sunt:lacrimi,plâns şi durere.Orice poftă a eu-lui nostru se poate îndeplini,dar va aduce ea o pace sufletească?Sau doar va reuşi să schiţeze un zâmbet fals sub care se ascund o mulţime de întrebări la care filozofii şi fizicienii nu au putut să dea răspuns şi nici nu vor fi în stare să o facă.Ei însăşi au nevoie de răspunsuri,de ce să mai dea şi altora?Când privesc în urma mea tot ceea ce văd este o deşertăciune,tot ce mi s-a pus în faţă va trece,doar Dumnezeu va rămâne.Chiar şi trupul şi frumuseţea mea va trece,dar sufletul va întineri cu fiecare clipă a scurtei mele vieţi.
Nu ştiu cât de mult îţi pasă de ce am scris,şi habar nu am cât de vizualizat o să fie articolul,dar vreau să îţi spun ceva.
Oricât de multe bunuri şi avuţii ai avea,oricâţi oameni care pretind că te-ar iubi şi orice fel de pofte dacă ţi-ai îndeplini,toate vor trece şi niciuna nu îţi va oferi adevărata fericire şi o pace sufletească.
Vino azi la Isus şi hai s-o rupem cu păgânătatea,căci degeaba trăim dacă nu o facem pentru Domnul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu