Pagini

miercuri, 6 iulie 2011

Pretinzând că eşti altcineva

Dacă mă uit în jurul meu văd o droaie de lume prefăcută.Parcă toţi încearcă să ascundă adevărata lor faţă prin diferite trucuri cum ar fii:citate înţelepte,zâmbete Colgate,poze cu Nikon şi Canon,iar lista poate continua.Unora le place să-şi evidenţieze ochişorii lor albaştri,în timp ce alţii îşi iubesc trupurile lor şi le etalează prin îmbrăcăminte sumară.Mă întreb dacă asta este tot ceea ce pot da din ei,dacă nu mor inăuntrul lor,dacă nu simt că vor să-şi ia viaţa.Am observat că pe facebook poţi avea sute de prieteni,şi zeci de like-uri la poze,dar în realitate situaţia este complet diferită.Ne minţim singuri prin ceea ce ne "auto-facem",toate minciunile şi măştile sub care stă ascunsă inima noastră vor fi date la o parte în curând.Mai avem timp la dispoziţie să fim noi înşine şi să nu ascundem în noi chiar tot ceea ce ne-ar plăcea să facem,dar nu o facem fiindcă ne temem de ce va crede băiatul pe care îl placem,sau fata pe care o credem atractivă.Doar că în jocul acesta periculos se află sufletul nostru mort,abia că trupul o duce binişor.Oare ce contează mai mult pentru noi?Ce crede X şi Y despre adevăratul EU,sau inima mea sufocată de atâta prefăcătorie deşartă?Doar tu ştii asta.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu