Pagini

duminică, 21 august 2011

O dragoste adevărată

Cu toţi visăm şi ne dorim să experimentăm cât mai mult din dragoste.Visăm la acea zi perfectă în care ne vom întâlni alesul sau aleasa inimii noastre şi vom trăi fericiţi până la adânci bătrâneţi.Dragostea este un cuvânt ce-l avem mereu în citatele noastre filozofice ce ne servesc drept ca status pe facebook şi messenger.Dragostea....deşi vorbeşti despre ea tot nu o poţi cuprinde.Credem că dragostea este doar atunci când te îndrăgosteşti de o persoană,sau mai nou atracţia este noua dragoste.Dragoste la prima vedere,dragoste cu năbădăi,dragoste de telenovele.Toate aceste "drăgosteli" le găsim mai peste tot.Dar rar se mai vorbeşte despre dragostea lui Dumnezeu faţă de noi.Ori dacă vorbim despre ea ne referim doar la faptul că Dumnezeu a îngăduit ca Isus să moară pentru noi,atârnat de o cruce pe dealul de la Golgota.Şi asta toată-i dragostea lui Dumnezeu faţă de noi,căci El a dat pe singurul Lui fiu pentru noi.Am ajuns să vorbim despre dragostea omenească şi să nu ne mai oprim fiindcă nu poate fii explicată în cuvinte,dar când e vorba să discutăm despre dragostea lui Dumnezeu faţă de noi o facem într-o frază,iar apoi tragem linie.Oare chiar atât e dragostea Sa?Oare faptul că mai eşti încă în viaţă şi că poţi să vezi ceea ce scriu nu face parte din dragostea Lui pentru tine?Sau astea sunt nişte lucruri "must-have"?Oare nu este El acela care a creat dragostea,iar dragostea nu este El?Dragostea lui Dumnezeu faţă de mine o experimentez în fiecare clipă a vieţii mele.Biblia este scrisoarea Lui de dragoste doar pentru mine.Stelele aşezate cu atâta grijă pe cer sunt un semn că Iubitul meu se uită la mine şi-mi şopteşte blând printre milioanele de stele:"Sunt aici,doar pentru tine!".Iubitul meu mă răsfaţă clipă de clipă cu cele mai dulci cuvinte,iar inima mea se bucură doar pentru că am avut onoarea să-L cunosc.Ce onoare mare pentru un biet suflet amărât şi dispreţuit ca al meu,să poată fii iubit de Acela care a creat totul!Oare nu este aceasta dragostea adevărată?Poate ai experimentat poveşti de dragoste ce ţi-au lăsat inima frântă,dar eu te îndemn să alergi la Acela care îţi poate satisface fiecare nevoie a inimii tale preţioase,fiindcă tu chiar ai preţ în ochii Lui!
Eu sunt a Iubitului meu,şi Iubitul meu este al meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu