Pagini

luni, 29 august 2011

Să poţi să râzi

Zilele acestea am trecut prin diferite stări,de la cele mai rele la altele minunate!A învăţat o lecţie importantă zilele acestea pe care vreau s-o împărtăşesc cu voi,ca să fiţi întăriţi când veţi fi încolţiţi de duhurile amărăciunii şi a depresiei.Încredinţează-ţi soarta în mâna Domnului şi vei zbura deasupra furtunilor.Pot să se mute munţii şi apa să fie în clocot,dar atunci când Isus este cu tine,nimic nu te va atinge.Aceasta este cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o,şi ştiu că Iubitul meu credincios a vrut să mă înveţe această lecţie de mult.Uneori am stări de depresie şi nu mai am nicio speranţă,cred că viitorul va fi sumbru şi lumea îmi va fi dată peste cap.Asta este când nu mă încred în Isus şi trăiesc după plăcerea firii mele păcătoase care întotdeauna tinde spre mai rău.Nu fi trist şpi amărât,apleacă-te pe genunchi şi într-o rugăciune sinceră spune-I lui Dumnezeu că ai nevoie de El să-ţi direcţioneze paşii,încredinţându-I Lui întreaga ta existenţă!Nu vor trece nici două zile şi vei vedea cum inima îţi este inundată de o stare de pace deplină,Îl vei simţi pe Isus cum îţi zâmbeşte şi te priveşte cu ochii Săi blânzi.Deodată nu vei mai simţi povara zilei de mâine,ci doar vei privi şi vei vedea cum fiecare zi din viaţa ta este scrisă de Cineva,"pentru că te-ai încredinţat în Mine,zice Domnul".Nu te teme de nimic!!Lasă-L pe Isus să devină centrul existenţei tale şi vei vedea cum El va lucra cu credincioşie şi adevăr,căci cine este ca Domnul?Nimeni!Când eşti trist cheamă-L pe Isus,El îţi va bandaja rănile şi cu mâna Sa pironită de semnele cuielor,îţi va şterge lacrima fierbinte.Dacă Domnul e pentru tine,cine va fi împotriva ta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu