Pagini

marți, 30 august 2011

Suntem cei mai nefericiţi oameni

M-am uitat ieri la ştiri(mai bine nu o făceam),şi am avut dezamăgirea să aud din nou că românii se numără printre cei mai nefericiţi oameni de pe glob.Motivul pentru care românii nu sunt fericiţi,ghiciţi,care este?BANII!
M-am gândit atunci cum omul îşi pune toată fericirea în bani şi în avere,cum cred că doar cei bogaţi au cunoscut fericirea şi că altă fericire în afară de a avea bani nu poate exista.Acesta este primul motiv pentru care nu suntem fericiţi,dragi români.Credem că banii aduc fericirea.Am uitat că avem un Dumnezeu care este bogat,care ne poartă de grijă,iar dacă mai credem în El este doar pentru că aşa a zis popa.Depindem doar de bani,nu mai apreciem lucrurile mici care fac viaţa frumoasă şi ne plângem tot timpul.Suntem stresaţi,nervoşi,cu grija zilei de mâine,şi pentru ce?Pentru bani?Nu ne mai punem încrederea în Dumnezeu pentru că "El nu e chiar aşa cum se spune",aşa că suntem liberi să cădem pradă nefericirii.Fericirea nu stă în bani,nu stă în ceea ce avem sau în ceea ce suntem.Fericirea este Dumnezeu,iar fără El trăim doar o versiune contrafăcută a ei.El ne-a zis să nu ne îngrijorăm de ziua de mâine,El ne-a zis că nu ne va părăsi cu niciun chip,dar noi de ce Îl părăsim pe El?De ce ne mirăm că ţara e-n criză dacă noi am uitat de puterea uimitoare a lui Dumnezeu şi de faptul că oricine care se încrede în El nu va duce lipsă de nimic.De ce nu mai credem?Pentru că aşa a zis nenea de la ştiri că peste tot este haos?Dumnezeu nu poate să dea binecuvântări acolo unde este tulburare şi nelinişte,El nu poate conversa decât cu un om blând şi liniştit.Nu-I putem cere lui Dumnezeu marea cu sarea,iar noi să nu facem nimic pentru asta,şi doar aşteptăm să ne cadă mâncarea în gură.Trebuie să sperăm,să luptăm şi să credem!Dacă ne vom pune nădejdea în lucrurile lumeşti vom fi dezamăgiţi.De aceea suntem nefericiţi,fiindcă nu L-am căutat pe Dumnezeu cu toată inima noastră.Nu suntem singurii oameni de pe Terra cu lipsuri,alţii mor de foame zilnic şi cu miile.Acolo tristeţe,nu la noi.Încă nu am murit de foame,deci să fim pozitivi şi să nu uităm că avem un Dumnezeu viu,nu o icoană!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu