Pagini

sâmbătă, 6 august 2011

Viaţa s-a mutat pe facebook

Prietenii sunt aceia care nu sunt pe facebook.Începem să credem că prieteni sunt toţii aceia pe care îi avem pe facebook şi că ei sunt cei mai buni oameni doar pentru că au dat un "like" la o poză de-a noastră.Pe facebook toată lumea se înţelege bine şi "comunică" în văzul tuturor.Am uitat că există şi cuvântul intimitate,nu mai avem o viaţă privată,toată lumea ne cunoaşte viaţa.Suntem nişte false vedete.Facebook-ul este o minciună care pretinde că ştie ce este prietenia.Avem sute şi mii de "friends",dar pe umărul câtor din ei ne-au alunecat lacrimile?Când suntem trişti,o postăm pe facebook şi toată lumea te întreabă "de ce?" şi fiecare are câte un sfat înţelept.A doua zi când îţi vezi toţi sfătuitorii,abea că îţi aruncă un salut scurt.Ăştia-s prietenii pe care generaţia noastră îi are.O generaţie însetată după comunicare,dar mai întâi trebuie să înveţe să o facă.E uşor să dai sfaturi în scris,e uşor să ai o relaţie pe facebook cu fiecine pentru că totul se bazează pe sentimente virtuale.Nu simţi,eşti precum un robot.Faci ce-ţi spune legea messenger-ului şi a facebook-ului,iar apoi te simţi la fel.
Câţi dintre prietenii de pe facebook care ţi-au dat un "like" la poză,câţi dintre aceia care te-au sfătuit au fost alături de tine când ai avut nevoie de o comunicare adevărată?Nimeni!Credem că avem prieteni pe internet,dar defapt nu avem pe nimeni.Toată lumea este foarte deşteaptă,frumoasă,înţeleaptă,cuminte,diferită,bogată şi comunicativă pe facebook.Toţi ne credem prieteni unii altora doar pentru că ne-am like-uit reciproc.
Nici nu mai avem o viaţă adevărată.Totul depinde de ce a făcut X şi ce poză şi-a mai pus Y.Suntem însetaţi după viaţa altora,trăim sentimentele altora şi dorim vacanţele lor.Suntem deprimaţi când vedem ce face vedeta  aia cu mii de prietenii şi ne dăm în spectacol.
Aşa a devenit viaţa multora...doar o simplă conectare la internet şi trăieşti conecatat la "aparate".Nu mai poţi trăi fără ele.

Un comentariu:

  1. Am fost prinsa si eu de "frenezia" Facebook, dupa ani intregi in care am fost impotriva... Si doar cateva luni am stat pe acolo, cat sa-mi ajunga pentru toata viata si sa nu mai vreau sa aud de Facebook, ca e o mare capcana...

    RăspundețiȘtergere