Pagini

sâmbătă, 20 august 2011

Vine toamna :-)

Încet,încet se apropie anotimpul care face ca frunzele să se dezlipească de copaci şi care le plimbă prin vântul rece şi melancolic ce anunţă o bună bucată de vreme petrecută doar în casă.Asta dacă nu ştim să gândim pozitiv chiar şi în unele lucruri pe care ne vine să le azvârlim direct pe geam.Mie,personal nu îmi place nici toamna,dar nici iarnă deoarece îmi duce lucruri melancolice în minte.Dar am hotărât ca toamna asta să nu mă mai las pradă gândurilor negre care vin de la duşmanul meu,şi aş dori ca toamna asta să I-o închin lui Isus,Iubitul sufletului meu.Vă propun tuturor să vă faceţi o listă cu lucruri pe care vreţi să le faceţi în toamna asta.De exemplu,eu aş vrea să merg cu bicicleta într-o pădure ninsă de frunzele aurii.Aş vrea să înot în frunze şi să fac poze minunatelor peisaje de toamnă pe care Creatorul nostru ni le-a dăruit cu atâta drag,şi nu costă nimic.Tu ce ai dori să faci toamna asta?Ai ceva minunat planificat?Atunci fă-o!Fă-ţi poze în frunze,admiră o pădure aurie,înoată prin frunze şi dacă ai ceva talent artistic compune o poezie despre toamnă sau chiar pictează un peisaj minunat ce o va minuna pe profa de desen.Sunt atâtea binecuvântări în jurul nostru,dar noi adeseori suntem prea ocupaţi să ne plângem de milă şi să ne încuiem în noi,la fel cum o face ursul în bârlog.Toamna asta propune-ţi să faci ceva!Eu deja mi-am propus,tu ce mai aştepţi?Orice rău va avea un sfârşit:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu