Pagini

duminică, 4 septembrie 2011

Lecţii învăţate de la scris

Într-o seară friguroasă de iarnă,îmi amintesc cum stăteam în camera mea,când deodată m-a lovit un gând.Să compun o poveste,orice îmi trece prin cap.Aşa se face că am compus o poveste care a stârnit admiraţia oamenilor ce m-au încurajat în această nouă artă,şi chiar mi-au spus să-mi fac un blog.Zis şi făcut,dar mai aveam multe de învăţat.Scrisul nu este o teorie,este o artă,un talent.Nu oricine poate să scrie lucruri profunde,să pătrundă în sufletul însetat al unui om după adevăr.Îţi trebuie timp,meditare,dar cel mai important,ai nevoie de Dumnezeu.Dacă nu-L ai pe Dumnezeu pe "calea scrisului" vei reuşi să arunci doar nişte simple cuvinte despre viaţa ta,dar nu vei pătrunde în inima omului.Este nevoie să înţelegi multe lucruri care înainte ţi se păreau nişte tâmpenii.De când scriu sunt uimită cât de mult m-am schimbat.Privesc omul cu alţi ochi,privirea mea nu este îndreptată spre înfăţişare,ci spre inima sa.Ochii mei privesc melancolic înspre zecile de oameni pe care îi văd zilnic.De cele mai multe ori sufletul îmi este întristat când văd cum bietele oi rătăcesc şi se îndreaptă spre lup.Sunt scârbită de aceia care Îl declară pe Dumnezeu pe facebook în citatele lor,dar inima lor este departe de El.Încerc să găsesc ceva bun în fiecare om,şi ştiu că este ceva magic în fiecare dintre ei,doar că ei cred şi fac alte lucruri.De când scriu,inima îmi este inundată de pacea Domnului,de prezenţa Sa.Am observat că scrisul vindecă rănile unui suflet zdrobit,că dă răspunsuri unor întrebări inexplicabile,că îţi sunt descoperite taine în timp ce scrii de către Dumnezeu,dar pe care nu eşti în stare tot timpul să le aşterni pe o foaie.Sunt deplin încredinţată că scrisul m-a apropiat şi mai mult de scumpul meu Isus!Scrisul mă face să visez,să sper,să cred şi să perseverez în ceea ce fac şi în ceea ce sunt.Lucrurile pe care le scriu acum nu ţi le-aş putea spune în faţă.Şi oricât de mult ai scrie despre ceea ce simţi,tot nu vei pătrunde decât la suprafaţa inimii omului.
Prin scris am învăţat să îmi deschid inima,şi chiar să deschid inimi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu