Pagini

duminică, 18 septembrie 2011

Te aştept,Doamne

Îţi aştept Iubitul meu răspunsul la întrebarea pe care ţi-am pus-o astăzi.Ştiu că uneori,Tu mă laşi să aştept pentru a vedea reacţia pe care o am,pentru a mă modela pentru a deveni un diamnat strălucitor atunci când mă vei lua de pe Pământ.Îmi doresc ca în timpul aşteptării care uneori îmi pricinuieşte tristeţe,să Te laud neîncetat cu psalmi şi cântări de laudă,pentru a mă găsi în veghere atunci când îmi vei răspunde,la timpul potrivit.Te aştept cu credincioşie şi ştiu că întârzierea Ta care astăzi îmi provoacă durere,nu se va compara cu bucuria pe care o voi simţi atunci când îmi vei răspunde.Ce scumpă îmi va părea atunci această perioadă în care Ţi-am aşteptat cu lacrimile pe obraz răspunsul Tău sfânt şi drept.Uneori mă simt fără niciun viitor,nu am răspunsuri,iar tot ceea ce simt este doar tristeţe ce dezamăgire care mi se pare că ţine o veşnicie.Dar întotdeauna îmi vine în minte gândul veşniciei pe care Tu l-ai pus în mine ca să-mi folosească atunci când voi fi tristă,de accea niciodată nu îmi voi pierde nădejdea şi Te voi aştepta să-mi răspunzii rugăciunii mele fierbinţi,bucuroasă şi cu zâmbetul pe buze.Nu mă voi îngrijora de viaţa mea,căci ea este mai mult decât lucrurile văzute ale lumii.În suflet voi purta mereu speranţa că într-o bună zi Tu vei veni,îmi vei răspunde şi vei plânge cu mine.Te rog,vino Doamne,şi nu lăsa ca disperarea şi tristeţea să mă cuprindă în ghereale lor.
Eu mă voi încrede în Tine şi voi aştepta răspunsul Tău,cu credincioşie.Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu