Pagini

miercuri, 12 octombrie 2011

Am învăţat să visez...prin credinţă!

Zilele acestea Dumnezeu mi-a arătat un lucru uimitor.M-a învăţat un lucru preţios.Să visez visele Sale,să învăţ să o fac prin credinţă şi printr-o încredere neclintită în El.Să nu mă mai îndoiesc în inima mea şi să încetez a-mi imagina scenarii de genul "dar dacă" şi să merg direct la ţintă.Am învăţat că El face orice lucru frumos la vremea lui,şi că nu trebuie să-L presez pe Dumnezeu cu afirmaţii de genul "dar vreau lucrul ăsta acum!!",şi să aştept vremea perfectă hotărâtă însăşi de Creatorul sufletului meu.Temerea şi neîncrederea de necunoscut vine,dar am învăţat să o alung,repede şi uşor.
Şi aş vrea să vă spun că de când visele mele au fost înlocuite cu visele Sale,sunt o fiinţă fericită.Înainte eram îngrijorată şi stresată,dar acum totul a devenit atât de limpede.Nu mai este nevoie să-mi fac planuri şi să îmi pun capul la bătaie pe lucruri la care nu am cum să am un răspuns.
Stiloul nu mai este în mâna mea acum.Stiloul se află în mâna lui Dumnezeu,dar mai sunt tentative în care încerc să Il iau,iar atunci regret.Viaţa mea nu mai îmi aparţine,am fost cumpărată cu preţ scump,plătit în sânge.Ce crezi,ar trebui să mă îngrijorez că visele Mele au fost oferite Aceluia care m-a creat pe mine,şi pe tine?Aceluia care a creat Universul şi pământul pe care stau,Dumnezeului care are planuri măreţe pentru oricine se încrede în El.Aceluia care poate schimba lumea...prin mine.
Să mă îngrijorez de ceva,oare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu