Pagini

vineri, 21 octombrie 2011

Chiar dacă..

Azi am hotărât să fiu plină de încredere.Să încerc să alung orice gând negativ care îmi trece prin minte şi să încerc să înfrunt descurajarea cu minunatele Sale promisiuni ce le găsesc pe paginile Scripturii.Uneori este greu să te încrezi în El,când vezi cum visele tale nu par a deveni realitate.Problema este că sunt "doar visele tale",dar nu şi ale Lui.El nu este implicat în visul Tău,în planul tău şi nu face parte cu adevărat din viaţa ta!
Azi vreau să mă încred în El,chiar dacă:
..mâine va fi mai rău,nu mă tem deoarece El este cu mine în Valea Umbrei Morţii.
..unii oameni găsesc oricând doar partea rea a unui lucru,şi sunt descurajată.
..niciun vis nu mi se va împlini.
..viaţa mea nu va fi una specială.
..nu voi ajunge unde am crezut eu că voi fi.
..voia Sa este diferită faţă de a mea.
..tristeţea îmi va umbri mereu fericirea.

De ce?Pentru că cei care aşteaptă nădejde de la El nu vor fi niciodată daţi de ruşini,gândurile lor li se vor împlini şi inima lor va fi odihnită.Pot să se mute munţii şi să vină crize mari,căci Eu am un Dumnezeu care este SFÂNT,SFÂNT,SFÂNT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu