Pagini

vineri, 28 octombrie 2011

Iartă-mă

Tată,ştiu că am eşuat de multe ori,dar iartă-mă.Nu întotdeauna am vrut să fac voia Ta şi mi-am abătut privirea prin locuri rătăcitoare,ce m-au adus prin colţuri întunecate.Iartă-mă că nu Ţi-am ascultat vocea când ar fi trebuit s-o fac.Uneori ignor ceea ce ştiu că trebuie să fac,dar Tu,iartă-mă,deşi nu o merit.
Dragostea Ta pentru mine este de necuprins.Adeseori mă trezesc plângând fără motiv...Iartă-mă!
În fiecare dimineaţă mă ajuţi să mă dau jos din pat şi uit să-Ţi mulţumesc,Iartă-mă...
Seara,când tăcerea nopţii mă muţeşte şi mă înfior,Iartă-mă...
Atunci când mă las absorbită de ceea ce văd şi nu mă încred în Tine,Iartă-mă...
Când Te fac să plângi prin ceea ce gândesc,spun sau fac,Iartă-mă...
Reînnoieşte-mi inima şi mintea şi în locul a tot ceea ce a fost odată rău,Tu pune bunătatea Ta.Unde era nerăbdare,Tu pune răbdare.Iar acolo unde odată domnea ura,Tu aşază dragostea Ta.
Ştiu că nu voi fi tot timpul tare,dar atunci când sunt slabă îmi dovedesc tăria.
În loc de frumuseţea pieritoare care se ofileşte asemeni unei flori,înfrumuseţează-mă cu frumuseţea Ta,care ţine veşnic.
Viaţa mea nu mai este a mea,este a Ta.Întotdeauna Ţi-am aparţinut,doar că nu am ştiut,până ce ochii mei s-au îndreptat înspre Cruce,la Calvar,unde Sângele-ţi sfânt m-a iertat de orice păcat.Am fost cumpărată cu Sânge Sfânt.Tot ceea ce sunt,sunt prin Tine.Stiloul vieţii mele Îţi aparţine,şi pe oriunde voi merge,doar împreună cu Tine,Isus,voi face lucruri mari.
De azi înainte,tinându-ne de mână,vom păşi înspre Rai cu fiecare zi.O nouă zi,o nouă speranţă şi..iertare.Sunt iertată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu