Pagini

sâmbătă, 22 octombrie 2011

Povestea ta de dragoste

Cu stiloul în mâna tremurândă,începu să aşterne pe foaia nepătată cuvinte cât mai frumoase,ce urmau a alcătui propoziţii ca mai apoi să se nască o frumoasă poveste de dragoste.Nu ştia cum să înceapă,unde să fie prima întâlnire şi după cât timp aveau să se sărute.Totul era în mâna ei,a fetei ce îşi scria povestea de dragoste.
Avea multe idei,dar nu ştia unde să le încadreze şi când.Totul era confuz în inima ei.
-Oare când să pun cina romantică?După câte întâlniri?
Întrebări de genul acesta o făceau să-şi dea seamă că avea nevoie de ajutor,cineva trebuia să ştie cu adevărat toate răspunsurile la întrebările ei,dar ignorase acest gând.Toate viaţa visase la ziua aceea,când un prinţ galant o va duce în braţe spre fericirea supremă.Ştia că doar după ce te căsătoreşti găseşti adevărata fericire şi mai ştia că era expertă la capitolul DRAGOSTE.Dar în dimineaţa aceea însorită era în pană de idei,nu putea să-şi scrie povestea de dragoste,deşi compuse zeci de astfel de poveşti.Ea era aceea care ascultase fiecare cântec de dragoste şi care îşi consolase prietenele ce trecuseră printr-o despărţire.
-Nu e ziua mea norocoasă.De ce nu pot să-mi scriu povestea de dragoste?Părea atât de uşor în visele mele...
Deja foaia albă era plină de mâzgăleli,iar stiloul nu mai mergea.Alte foi nu mai avea,cât nici un stilou de rezervă.Sfârşise cu o foaie mâzgălită.Rămase la partea când el trebuia să-i spună "Te iubesc",dar tocmai atunci stiloul se stricase.
-Se pare că totul se termină aici.Oare asta-i tot ceea ce înseamnă o poveste de dragoste adevărată?Doar ceea văd zilnic,doar ceva ce durează o vreme?Şi aici se termină totul...şi eu care credeam că-s mai pricepută.
-Aici începe totul,copilo.
Auzise o voce blândă în inima ei.
-Până nu Îmi vei încredinţa Mie stiloul nu vei cunoaşte o poveste de dragoste autentică.
-Dar,dar eu nu prea cred că Tu ai habar de aşa ceva.
-Atunci de ce,când ai încercat să îţi scrii povestea de dragoste,ai eşuat?Copilo,Eu sunt Autorul dragostei.Iar dacă nu Mă vei lăsa pe Mine să îţi arât modelul Meu de dragoste,vei ajunge să cunoşti doar varianta ieftină a dragostei.Eu sunt dragostea.
Lacrimi amare i se prelinseră pe obrajii înfocaţi.După mult timp,înţelese adevărul.Ea nu ştia nimic despre
dragoste.
-Te las pe Tine atunci.Tu ştii mai bine.De azi înainte,Îţi dau Ţie stiloul,şi nu numai.Întreaga mea viaţă.Sunt a Ta.
-De azi înainte vei cânta cântecul mai dulce,iar inima ta va fi asemeni crinului alb şi pur.Vreau să te pregătesc pentru ceea îţi voi oferi.Eşti pegătită să vezi ce n-ai mai văzut,să auzi ce n-ai mai auzit şi să crezi în ce nu ai crezut?E o călătorie ce îţi va deschide porţile cerului şi tainele lumii,secretele bine păzite ale sufletului.Vei fi uimită în modul în care te vei lăsa pregătită.Vreau ca prinţul tău pământesc să fie mai mult decât ceri sau speri...o poveste venită din Cer,special pentru voi doi.
-Sunt gata de drum!Alături de Tine,prin rău sau prin bine,nu voi mai fi singură nicicând.Harul Tău îmi va fi îndeajuns în momentele de singurătate,neîncredere şi deznădejde.Sunt a Ta!
-Iar Eu sunt al tău,Preaiubito!
-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu