Pagini

vineri, 25 noiembrie 2011

Discuţie între mintea şi inima unei femei

-M-am săturat să mi se tot spună că trebuie să stau în ascultare şi să-mi respect bărbatul.E timpul ca femeia să iasă din carapacea sa de prinţesă sensibilă şi să dovedească lumii cât e de puternică.Eu asta am să fac!!!
Aşa începu discuţia dintre mintea şi inima femeii.De la o vreme încoace,tot citise în revistele pentru femei că nu mai trebuie să facă pe neajutorata şi că e timpul ca să facă chiar ea primul pas,chiar dacă asta ar însemna să se pună pe scaunul şoferului.Rolurile trebuiau inversate,îşi zise ea.
-Dar nu e bine ceea ce gândeşti,femeie.Oricât de mult te vei strădui să fii puternică şi nepăsătoare,eu merei te vor avertiza şi te voi face să simţi că nu e bine ceea ce faci.Asta nu îţi va aduce pace în inimă şi nici mai multă dragoste,după care tu eşti topită,deşi nu prea o recunoşti.
-Da,da!Vezi să nu!A venit timpul doamnelor ca să punem punctul pe I şi să le arătăm tuturor masculilor că nu suntem nişte simple jucării de care se pot descotorosi oricând.Hai fetele!!!
-Dacă vei şti cum să te păzeşti niciodată nu vei ajunge o jucărie,ba din contră,vei fi chiar respectată şi preţuită,iar asta nu datorită puterii tale "masculine",ci tocmai datorită farmecului tău feminin.
-Iar mă iei cu texte siropoase.Ţi-am spus,nu mai sunt fraieră să cred toate tâmpeniile ce mi se spun,cum că aş fi frumoasă,specială şi că feminitatea e ceea ce am nevoie ca să mă fac remarcată.Aşa aş vrea să le pot da tuturor bărbaţilor un pumn în gură!!!!!
-Nu ai cum s-o faci,eşti prea preţioasă şi tu nu doreşti ceea ce zici.Ai înţeles greşit cum stă treaba cu supunerea şi toate cele,lasă-mă te rog să-ţi explic.
-Nu!Lasă-mă că-s bine aşa.
-Atunci de ce îmi spui mereu că tânjeşti să fii iubită şi preţuită?De ce,de fiecare dată când un bărbat nu se comportă cu tine asemeni unui gentleman,tu plângi înlăuntrul tău.De ce doreşti să fii remarcată,dar de cele mai multe ori ai încercat s-o faci prin mijloace nepotrivite?
-Pentru că....femeia trebuie să-l dea pe spate pe bărbat,să-i arate cine-i şefa!!
-Şi făcând tot ceea ce ţi-ai propus să faci vei fi iubită şi preţuită,aşa cum tânjeşti să fii?
-Nu voi fi aşa,dar voi emana PUTERE şi voi face dreptate tuturor celor asuprite de legile bărbaţilor.
-Dar cu mine ce vei face?
-Îţi voi pune o mască şi nu vei simţi efectele acţiunilor mele.Vei fi în siguranţă,nu te teme.
-La un moment dat va trebui să respir şi să îmi revars asupra fiinţei tale tot ceea ce am acumulat în tot timpul cât am fost falsă,când m-am prefăcut că nu îmi pasă.Eşti sigură că asta vrei?
-Mai contează ceea ce-ţi doreşti tu?Şi-aşa eşti prea rănită ca să mai simţi o străpungere şi te-ai obişnuit cu durerea,ba chiar aş zice că îţi place să suferi.
-M-ai întrebat vreodată cât de mult mă doare atunci când văd cum te joci cu mine,când văd cum te foloseşti de mine şi cum depozitezi în mine toate sentimentele tale pentru orice bărbat care te cucereşte doar cu vorbele "Te iubesc"?
-Nu,nu...nu m-am gândit niciodată la asta.Credeam că gândesc cum trebuie şi că a venit timpul să te dau la o parte,dar se pare că m-am înşelat.Cum s-a ajuns aici?.,iar femeii i se prelinseră pe obrazul ei asprit de atâta înverşunare câteva lacrimi de regret.Înţelese în sfârşit că era femeie.
-Asta pentru că nu ai inimă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu