Pagini

joi, 24 noiembrie 2011

Unde eşti,Domnule Gentleman?Când ţi-ai pierdut farmecul,Lady?

Inima mea caută răspunsul la aceste întrebări ce îmi străpung sufletul de fiecare dată când văd cum unui bărbat îi este teamă să mai facă pe gentlemanul de frica de a nu fi ocărât.Ochii îmi varsă lacrimi amare pentru toate doamnele care şi-au pierdut farmecul pe drumul compromisului.Umblu alene pe cărare şi văd cum inimile lor devin doar nişte diamante sparte în ţăndări,iar eu nu pot face nimic fiindcă nu vor să mă asculte.

Le este ruşine de ceea ce le spun?Unde este acel bărbat care să trateze femeile cu respect şi care să nu îşi bată joc de inima lor sensibilă,vrând doar să îşi adauge pe lista de cuceriri o nouă victimă.Dar unde este acea femeie care are grijă de comoara ei de preţ,puritatea sa,atât de preţuită altădată.Tot ceea ce văd în jur mă dezgustă şi mă face să-mi doresc să trăiesc cu 200 de ani în urmă.Femeile şi bărbaţii zilelor noastre se îndreaptă înspre moarte şi ei nici măcar nu îşi dau seama.Cred că tot ceea ce fac ei este bine.

Ne întrebăm doamnelor de ce nu mai suntem la fel de preţuite şi aruncăm toată vina pe bărbaţi.Dar ne-am întrebat vreodată dacă mai au domnii ce preţui la noi?Dacă mai au ce să aprecieze ori dacă misterul nostru feminin,dacă el mai există,le atrage atenţia.Credem că doar golindu-ne cât mai mult vom atrage atenţia asupra noastră.Da,o vom atrage,dar nu într-un mod pozitiv,credeţi-mă.Poate ochii lor vor fi încântaţi,dar inima lor le va diminua şi mai mult respectul pe care îl vor avea faţă de noi.

Domnilor,ştiu că poate credeţi că nu mai sunt prinţese pure în zilele noastre şi că nu mai aveţi de ce să respectaţi femeile,dar mai sunt încă femei cu acel farmec care are puterea de a vă cuceri.Şi chiar dacă în jurul vostru vedeţi doar femei care consideraţi că nu merită respectul vostru,totuşi fiţi gentlemeni şi respectaţi-le.Inima lor de femeie nu va sta nepăsătoare!Un adevărat gentleman se comportă fumos chiar şi cu acele femei pe care cei mulţi le-ar dezagrea.Nu vom putea fi remarcaţi dacă facem ceea ce fac toţi ceilalţi.Tu,când vezi cum ceilalţi se folosesc de vreo femeie doar pentru a-şi satisface nevoile egoiste,stai deoparte.Nu lua deloc parte la lucrările lor neroditoare,căci este ruşine numai să se spună ce fac ei în ascuns.

Deşi toţi părem să fugim de gentlemeni şi de ladies,totuşi fără să ne dăm seama,şi noi căutăm să fim tot ca ei.Deşi îi dispreţuim pe cei de "modă veche",vedem că ei sunt cei care au dreptate.Şi oricât de "călugăriţe" sunt unele fete,în adâncul inimii voastre pentru ele aveţi un profund respect.Doar că vă este ruşine domilor şi doamnelor să spuneţi adevărul,deoarece vă este teamă de lume.Însă,cât de frumos şi cât de plăcut poate fi să suferi pentru dreptate.Gândiţi-vă doar,unde s-au rătăcit gentlemenii şi când doamnele noastre şi-au pierdut farmecul?Răspunsul se află deja în voi,nu trebuie decât să-i daţi viaţă.Îndrăzniţi dragii mei şi faceţi-vă remarcaţi prin ceea ce faceţi,vorbiţi şi gândiţi.Pare greu de făcut,dar este un greu necesar!

3 comentarii:

  1. inca mai exista baieti care sunt gentlemani

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt total de acord cu tine:)
    Dar din păcate,nu sunt așa mulți.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da probabil exista,dar numarul lor scade pe zi ce trece;))

    RăspundețiȘtergere