Pagini

marți, 20 decembrie 2011

Credeam că de 1 Aprilie "glumim",nu de Crăciun!

Se presupune că de Crăciun trebuie să fim mai buni.Să dăruim mai multe zâmbete şi mai puţine priviri încruntate.Să nu ne mai mâniem atât de mult pe cei ce ne supără şi să înghiţim multe greşeli.Din păcate,sau poate din fericire,eu nu am putut să înghit un lucru.Mi-a rămas în gât.M-a târât până la spital unde m-au vindecat de ranchiună.Am ieşit vindecată,am iertat.Dar nu ştiu cum se face că nu pot să uit.Aceasta va fi una dintre acele amintiri neplăcute care mă va însoţi în toate zilele vieţii mele.Sunt sigură că din ea am să învăţ mai mult decât am învăţat deja.Să îţi povestesc?

Este vorba despre nişte cadouri care se presupunea că ne vor apropia mai mult.Că vom fi mai uniţi,ori că măcar vom rămâne fiecare dintre noi cu o amintire plăcută.Am decis ca de acest Crăciun,fiecare coleg să ne facem unul altuia câte un cadou.Trebuia să fie frumos.Am tras bilete la sorţ şi fiecare trebuia să-i cumpere respectivului coleg un cadou frumos,nu o amintire neplăcută.Fiecare dintre noi am aşteptat această zi cu sufletul la gură,imaginându-ne cum va fi momentul în care ne vom împărţi cadourile între noi.Vor fi zâmbete şi poate chiar lacrimi de bucurie.Cu o durere mare în suflet,vă spun că unii dintre colegi au fost puşi pe nişte "glume nevinovate".Se pare că şi-au pus în gând,unul sau mai mulţi,să-i facă prietenei mele un cadou mai "special".O mică glumă,atâta tot.

Acum vreau să te întreb,tu cum te-ai simţi dacă în loc să primeşti un cadou frumos,să primeşti ceva în batjocură?"A fost doar o glumă..",asta ţi-ai fi zis?Şi să-ţi fie aruncat cu un "Naaaa.." arţăgos,fără vreun zâmbet,ca măcar să-ţi dai seama că a fost o glumă pe cinste.Ai zâmbi?Ai radia de fericire?
"Da,mersi colegu'.Ce glumă bună,acuma vom fi bff,nu?",asta i-ai zice?Cum ar fi ca de acest Crăciun,tu să te fi aşteptat să primeşti o pâine,iar ei să-ţi fi dat o piatră?Asta da glumă bună,măi dragilor.
Aveţi grijă,dragii mei să nu faceţi "glume" de astea nimănui.Există un Dumnezeu care nu doarme şi care vă va răsplăti după faptele voastre.Cum vă aşterneţi,aşa şi dormiţi.
Oricum,fapta asta  "nevinovată" nu va rămâne nepedepsită.Dumnezeu,cu lacrimi în ochi şi cu buzele-I tremurânde a fost nevoit Să ia o decizie.Va face dreptate acelei fete şi va pedepsi pe asupritorii ei.
Totuşi,Doamne iartă-i.Că nu ştiu ce au făcut.Încă cred că a fost doar o glumă.

2 comentarii:

  1. Din pacate colegul nostru nu realizeaza ca acea "gluma" a ranit pe cineva si cand i-a fost spus ca "gluma" sa a ranit, el nu s-a simtit vinovat.
    Dupa fapta si rasplata!

    Keep up the good work,Mile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşa-i Florin!Cel mai rău îmi pare că cei mai mulţi se trezesc la realitate mult prea târziu..când răul a fost deja făcut.Asta e...

    RăspundețiȘtergere