Pagini

sâmbătă, 17 decembrie 2011

Tu ştii pe cine sărbătoreşti de Crăciun?

Luna cadourilor,perioada în care devii mai bun...şi multă zăpadă...ahh..şi vine Moşul.Cam aşa ceva am zice cei mai mulţi când auzim de Crăciun.Toată lumea zâmbeşte mai mult şi se enervează mai puţin,îşi cumpără cadouri unii altora şi împodobesc bradul după ultimele trenduri.Iar copiii ştiu bine că în luna Decembrie trebuie să se cuminţească dacă vor să vină Moş Crăciun la ei.Dar nimeni nu mai prea pomeneşte de Sărbătoritul nostru.Cam toţi au uitat că de Crăciun se sărbătoreşte defapt naşterea lui Isus.Mulţi au un nod în gât când aud acest lucru,ca şi când le-am fi stricat cheful de viaţă.De ce facem din această sărbătoare un prilej de a ne face un bine nouă,şi nu celor amărâţi?

Cu toţii ne dorim să primim ceva de Crăciun,dar nu am auzit pe nimeni care să spună:"Eu nu-mi doresc nimic,am de toate.În schimb,aş vrea să dau de Crăciun celor ce au nevoie.".Ar fi ceva prea extrem,nu?Sunt aşa de mulţi copii sărmani care aşteaptă um miracol de Crăciun,dar nimeni se pare că nu "ştie".De ce am uitat de adevărata semnificaţie a Crăciunului?
De Crăciun Îl sărbătorim pe Isus,nu pe Moş Crăciun.De Crăciun,trebuie să dăm.Nu doar de Crăciun trebuie să devenim mai buni,ci tot timpul.Nu doar de Crăciun trebuie să fim mai fericiţi,ci şi în restul timpului.Nu doar de Crăciun se merge la biserică.

Unii oameni,când aud de Crăciun exclamă un "Offff!" obositor.Iarăşi cumpărături,iarăşi zâmbete,iarăşi cadouri.Nu se gândesc la naşterea Sa,ci la problemele lor.Isus a venit pe acest pământ special pentru noi.A părăsit gloria cerească ca să moară pentru nişte păcătoşi nerecunoscători cărora nu le pasă şi care privesc doar în jos.În loc să urce,ei coboară.În loc să creadă,ei neagă.Sunt sigură că Isus putea să râmână acolo în Ceruri,dar ne-a iubit prea mult pentru a sta nepăsător.Atunci,nouă de ce nu ne pasă de El?De ce Îl ignorăm şi ne facem că nu-L auzim atunci când ne cheamă pe nume?
De Crăciun,sărbătoreşte-I naşterea Sa,şi nu pe Moş Crăciun.Uită de tine şi de nevoile tale.Gândeşte-te la nevoile celui de lângă de tine.Şi fă asta mereu!

4 comentarii:

  1. Interesant comentariu!Si eu gandesc la fel ca si tine ,uneori.Mi se pare ca ,sarbatoarea a devenit una comerciala si asta nu-mi place.Felicitari pentru gandurile frumoase transmise prin blogul tau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc.Da,din păcate pentru unii oameni a devenit doar un alt mijloc de a-și umple buzunarelele.:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevarat ce ai scris aici.
    Keep up the good work, Mile!

    RăspundețiȘtergere