Pagini

luni, 6 februarie 2012

Din păcate,am ajuns la concluzia asta

Oamenii adulţi,cei care ar trebui să fie un exemplu pentru noi,generaţia noastră,sunt tocmai aceia de care trebuie să fugim cu viteza luminii.Astăzi am realizat că am mai multă înţelepciune şi ştiu să-mi ţin gura mai bine decât o face un om matur.Nu pot să-mi dau seama de ce,dar nu înţeleg de ce am devenit atât de nervoşi,irascibili şi lipsiţi de maniere.Trebuie să zbieri în gura mare ca cineva să te asculte.Când vrei să faci o faptă bună,ţi se reproşează că de ce ai făcut asta şi că totul este făcut din scopuri ascunse şi bazat pe minciună.Nimeni nu mai ştie să aprecieze bunătatea şi dreptatea,dar toţi se ascund în spatele urii.

Tinerilor li se spune că nu sunt buni de nimic.Că au dreptul de a tăcea.Că încă nu ştiu nimic despre viaţă.Şi că nu se va alege nimic de viitorul lor.Nimănui nu-i mai pasă de generaţia viitoare,nimeni nu mai îndrăzneşte să facă o schimbare înspre bine.Fiecare îşi vede de problemele lor.Bucuria unora a devenit acuma demisia lui Boc din parlament.Mulţi sunt nervoşi din cauza ninsorilor.Copiii nu mai ştiu să iasă şi să se bucure de zăpadă.Mai bine sunt lăsaţi de către părinţi să se joace pe calculator "jocuri de iarnă".Adulţii se dau mari educaţi şi care ştiu să-şi stăpânească firea pământească,dar tot ceea văd eu este exact opusul a ceea ce pretind ei că sunt.

"Pe vremea mea....",una dintre cele mai folosite fraze ale lor pentru "a motiva" tineretul este aceasta.Păcat că nu reuşeşte decât să "ne-motiveze".Aşa este,e mult mai uşor să pălăvrăgeşti,să dai exemple din vremurile trecute,dar este şi mai greu să faci ceea ce zici.
"Nu fumaţi!!!",Nu mâncaţi fast-food!!",strigă profesorul de biologie în gura mare,crezând că tonul ridicat îşi va face efectul asupra elevilor plictisiţi.În pauze,profu' de bio face ceea ce îndeamnă pe elevi să nu facă.
Am început să credem că dacă vorbim urât cu generaţia tânără şi dacă îi putem da 10000000 de sfaturi şi să facem pe psihologii cu ea,îşi va reveni.Nimeni nu realizează că lucrurile merg tot mai prost din lipsă de exemple.Nimeni nu vrea să pice de prost în zilele noastre,nu?

Dragi oameni adulţi,sau care vă ziceţi aşa."Marş-ul" vostru şi tonul vostru ridicat nu ne va motiva înspre calea cea bună,după cum credeţi voi.Ba din contră,din păcate ne motiva înspre "să nu faci-urile" voastre.Până când veţi înceta a ne mai vorbi despre "cum ar trebui să fim",începeţi voi şi fiţi aşa,avem nevoie de exemplul unui om matur şi mai înţelept(dacă aşa vă consideraţi).Sincer,astăzi m-aţi dezamăgit aproape cu toţii.Tot ceea ce am văzut la voi a fost:nervi,înjurături,bârfe,supărări nemotivate,grabă,frământări,minciuni,interpretări greşite.
Dacă asta ne va duce pe calea cea bună,ei bine,VĂ ÎNŞELAŢI!


Noi nu avem nevoie să ni se spună cât suntem de needucaţi şi buni de nimic,avem nevoie de cineva care să scoată bunul din fiecare din noi.Suntem siguri că Dumnezeu are şi pentru "bunii de nimic" de noi un plan.De aceea,daţi-ne un exemplu mai bun.Chiar am ajuns să cred că sunt mai trecută prin viaţă decât cei mai mulţi dintre "oamenii maturi".Din păcate,aceasta este concluzia pe care am tras-o astăzi.Sunteţi mândri de asta?

Un comentariu: