Pagini

sâmbătă, 11 februarie 2012

Un moment de linişte cu El

Se întâmplă ca la un moment dat al vieţilor noastre să devenim trişti.Să ne simţim singuri şi poate chiar fără niciun prieten.Cu toţii poate au plecat departe sau nu au timp de noi.Se lasă o tăcere în sufletul nostru şi începem să medităm la viaţa noastră.Zâmbim cu nostalgie când ne gândim la momentele în care am ajutat un copil să se ridice,atunci când a învăţat să umble.Ne amintim când am fost trişti şi imediat toţi ne-au întrebat ce este cu noi.Privim în gol pe fereastră şi observăm cum o vrăbioară se aşează pe o crenguţă acoperită cu zăpadă.Am vrea să-i spunem ei ce simţim,dar ştim că ea nu înţelege.

Oftăm supăraţi şi ne gândim cui i-ar păsa de noi.Pe umărul cui am putea să plângem?Cui să-i spunem intimităţile noastre,şi să nu fie nevoie să ne îngrijorăm că persoana aceea va spune cuiva ce i-am încredinţat.Aşa-i,nu găsim pe nimeni.Ce putem face atunci?
Ne gândim să-I spunem atunci lui Dumnezeu.Cine ştie,poate de data aceasta Îl vom simţi.Aşa că,începem!Ne descărcăm sufletul înaintea Lui,ca şi când L-am fi cunoscut dintotdeauna.Simţim ceva ce nu am mai simţit nicicând înainte,cum piatra de pe inima noastră este aruncata în abisul uitării.Îl putem auzi cum plânge împreună cu noi.Întreaga noastră fiinţă este inundată de dragostea Sa pentru noi.Parcă întreg Cerul ne aude,şi totuşi,nu ne temem că el s-ar putea să ne bârfească ori judece.Ştim că n-o va face.

Cu cât Îl căutăm mai mult pe Dumnezeu,cu atât de mult Îl vom găsi.Cu toţii avem momentele noastre în care vrem să fim lăsaţi în pace.În care simţim că e timpul să ne analizăm gândurile şi sentimentele.În care vrem să facem o schimbare.Aşa-i că de multe ori am spus:"De mâine,nu voi mai face asta!"?Şi iar am făcut-o.
Prin puterea noastră de om nu vom putea realiza prea multe.Defapt mai nimic.Nimic.
Însă,prin puterea Sa vom putea face lucruri mari de tot!Vom putea zbura deasupra furtunii,vom transforma Valea Plângerii într-o vale de binecuvântări.Vom putea să spunem plini de încredere:

Dacă Domnul este pentru noi,atunci cine va fi împotriva noastră?Pe cine altul avem în Cer în afară de Tine?

3 comentarii:

  1. I love this one! :)
    Keep up the good work, Mile!

    RăspundețiȘtergere
  2. ,,Cu cât Îl căutăm mai mult pe Dumnezeu,cu atât de mult Îl vom găsi. "

    Adevarat. Dumnezeu se lasa gasit de cel/cea care Il cauta cu toata inima.
    Scumpul meu Dumnezeu .. atat de bun, atat de rabdator, atat de iubitor. Este alaturi de noi oricand!
    Frumoasa melodie.

    RăspundețiȘtergere