Pagini

duminică, 18 martie 2012

Cuvântul "prieten"

Ţi-ai pus vreodată întrebarea ce este un prieten adevărat?Oamenii au o nevoie disperată de un prieten căruia să-i împărtăşească micile bucurii şi necazurile zilnice.Un om a cărui umeri să fie stropiţi cu lacrimile prietenului.Dar unde se mai poate găsi un prieten credincios,care să iubească oricând şi care în nenorocire să ajungă ca un frate?
V-am speriat?Îmi veţi spune că nu mai există aşa ceva?Ei bine,există!Aşteaptă să treci printr-un necaz şi vei vedea cine-ţi este prietin.Pentru că,în ziua de astăzi prieteniile sunt atât de superficiale.Şi se destramă atât de uşor.Sunt mulţi oameni care sunt prieteni doar pentru motive ascunse.Care s-au unit în acest cuvânt magic doar pentru a ruina viaţa cuiva,care nu fac altceva decât să observe vieţile celorlalţi.

Sunt sătulă de atâta falsitate.Mii de poze editate cu "BFF:X",iar trei zile mai târziu doar statusuri decepţionale.În ziua de astăzi nu mai prea există un prieten adevărat,m-ai înţeles?Nu ştiu ce prieten este acela care te bârfeşte pe la spate şi care te invidiază!Nu înţeleg ce prietenie poate fi aia care se numeşte astfel doar pentru a agăţa pe nu ştiu cine şi a face rău altora.Nu pot pricepe de ce am ieftinit atât de mult acest cuvânt divin.De ce nu putem înţelege că un prieten nu este fiecare om cu cu care ne salutăm şi cu care am vorbit o dată în viaţă.Şi de ce credem că o prietenie este doar pentru zilele fericite?

Sunt mulţi oameni în ziua de astăzi care habar nu au ce înseamnă cuvântul "prieten" pentru că nu s-au întâlnit niciodată cu el.Ei pretind că ştiu totul(la fel ca în cazul dragostei),dar nu ştiu nimic defapt.
Câţi dintre noi suntem prieteni adevăraţi pentru cineva?Ne-am pus vreodată întrebarea acesta?Avem pretenţia la un prieten adevărat,dar nici măcar noi nu suntem astfel.Bârfim,invidiem,înjunghiem pe la spate,urâm.Iar pe faţă zâmbim..:)
Da,există iertare.Dar trebuie să stăm şi cu ochii-n patru.Eu am iertat şi am fost iertată.Niciodată nu vom învăţa să fim un prieten adevărat,decât trecând prin şcoala durerii.O şcoală dură,în care poate vom învăţa multe lecţii dureroase.Nu e uşor să fii un prieten adevărat,dar este ceva de Sus.Isus a inventat cuvântul PRIETEN.
El a fost primul Prieten.Şi mereu va rămâne singurul prieten adevărat.

Un comentariu:

  1. Si totusi nu trebuie sa traim izolati.E necesara prietenia cuiva .Suntem adesea dezamagiti de prieteniile false, dar pana la urma asta-i viata.Ai multa dreptate in articol si te felicit ,pentru gandurile frumoase impartasite ,vizavi de ce inseamna un prieten adevarat.

    RăspundețiȘtergere