Pagini

joi, 1 martie 2012

Pentru tine,dragă femeie!

Este prima zi din Martie care se spune că marchează începeutul primăverii.Pentru femei,această zi este una specială.Li se spune că este ziua lor şi că vor primi un mărţişor.Aşteaptă cu sufletul la gură şi bătăile inimii lor străbat cerul.Cine le va oferi un mărţişor?Câţi băieţi?Câţi bărbaţi?Va fi soţul lor atent la nevoile inimii lor?
Aceste întrebări le macină gândul,dar nu îşi fac prea multe speranţe.Oricum,îşi spun ele,în ziua de astăzi bărbaţii au uitat să mai fie gentlemeni.Acest lucru l-am văzut din păcate şi astăzi,şi nu m-am putut abţine să le spun clar şi răspicat "domnilor" de ce nu au putut să ofere un mărţişor fetelor.Ei mi-au spus că nu se ocupă cu d-astea!

Îmi pare rău s-o spun,dar mulţi băieţi nu au fost învăţaţi de mamele lor că în perioada 1-8 Martie este serbată femeia.Şi ei nu îşi dau seama cu cât regret în suflet o spun asta.Dar am şi zâmbit astăzi.Am văzut cum unii băieţi şi bărbaţi au fost atenţi şi ca nişte adevăraţi gentlemeni ce sunt,nu au uitat să cumpere un mărţişor,o floare sau doar să trimită un sms.Asta îmi dă speranţă!
Şi ce să vă mai spun dragii mei şi dragele mele sărbătorite?Să ştiţi că ziua femeii nu este doar o dată pe an,ea este în fiecare zi.Nu doar o dată pe an facem un gest frumos sau facem o femeie să se simtă preţuită.

Ea are nevoie mereu şi mereu să i se amintească cât este de specială.Dar nu este bine să ne bazăm pe oameni pentru a primi aprobare.Doar Isus poate să ne şoptească mereu la ureche:"Te iubesc cu o iubire veşnică!".Iar atunci ştim că El a spus-o din inimă.Oamenii ne vor dezamăgi,chiar şi de Ziua Femeii.Nu trebuie să ne bazăm pe ei pentru un mărţişor.Dar trebuie să ne deschidem inimile şi să vedem că avem deja cel mai frumos Mărţişor din toată lumea,care nu trebuie luat şi pus iar în piept.El locuieşte mereu acolo unde este lăsat să locuiască.

Da,vorbesc despre El.Nu uita dragă femeie,căci dacă vreun bărbat te va face să suferi vreodată,El va fi mereu acolo pentru tine.Gata să-ţi panseze rănile şi să-ţi spună:..Eşti frumoasă de tot iubito şi n-ai niciun cusur!..
Asta este tot ce vreau să-ţi spun astăzi.Să fii iubită!

2 comentarii: