Pagini

marți, 13 martie 2012

Totul este trecător..

Poate în perioada asta primăveratică te surprinzi.Eşti trist sau obosit.Te-ai săturat de atâta nedreptate,sau doar eşti invidios pe fericirea celorlalţi?Nu ştiu,poate că nu pot pretinde că îţi înţeleg durerea.Totuşi,dă-mi voie să te încurajez.Nu eşti singurul care treci prin asta!Fiecare dintre noi avem câte un bob de tristeţe în inimile noastre,doar că unii ştim să ne-o mascăm mai bine,iar alţii o arată.Chiar şi eu sunt tristă.Poate tocmai pentru asta am decis să scriu şi asta.Poate că avem nevoie cu toţii de un zâmbet şi de o vorbă caldă.

Dar cine să ni le ofere?Când toţi caută doar ce le place lor înşişi şi când fiecare îşi vede de treaba lui.Măcar o dată pe zi vedem un om trist,un om singuratic.Ce are oare în suflet?De ce stă cu căştile în urechi şi are privirea îndreptată în pământ?Poate are ceva pe suflet,poate simte nevoia să vorbească cu cineva.Oh,dar nimeni nu-l vede.Chiar aşa?Sau nimeni nu vrea să creadă că-l vede?Şi el aşteaptă.Şi vede că nimeni nu vine să-l întrebe:"Hello,ce faci?",oare ce simte înlăuntrul său?
Oh...dar de unde să ştiu tocmai EU?

Sunt momente în viaţă când parcă aşteptăm cu ardoare ca cineva să ne întrebe cum ne simţim.Vrem să vedem cui îi pasă şi de inima noastră.Şi nu ne întreabă nimeni....toţi parcă merg în direcţia opusă.
Suntem noi ciudaţi?Ne pierdem cumva încrederea în noi?Doar dacă nu cumva ea depinde de oameni şi părerea lor.De-ar depinde ea de părerea lui Dumnezeu!Nici măcar eu nu înţeleg de ce am scris acest articol.Nici măcar eu nu-l pot înţelege,dar aş vrea ca tu să înţelegi ceva:

Totul este trecător!Undeva,toată această durere se va termina.Cândva,lacrimile plânse în taină îşi vor spune povestea.Bătăile puternice ale inimii vor explica ce le-a făcut să tresară aşa dintr-o dată.Şi cineva..poate..va veni să cerşească scuzele tale.Îl vei ierta pe cel ce te-a făcut să suferi?Îl vei binecuvânta pe cel ce te-a blestemat?Tot ceea ce vei face şi va fi ieşit din comun va rămâne în Istorie.Tot ceea ce faci numai ca să fie făcut,va fi un trist act pierdut.Acum tu decizi.Oricum,tu eşti trecător...

3 comentarii:

  1. Asa ma simt eu acum, trista, fara chef... Si chiar habar nu am ce e cu mine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare că mulţi oameni se regăsesc în acest articol :)

      Ștergere
  2. Milena, ar trebui sa postezi mai des. :) Scrie pentru tine, asta iti face bine. Eu am dat peste blogul tau "googleind" "ma simt singura". Da, ma simt singura. Nu imi plang de mila. Acum cativa ani am facut un experiment. Am vrut sa vad cati dintre prietenii mei ma baga in seama daca nu ii bag eu pe ei. Experimentul a fost dureros, am fost dezamagita ... Dupa cateva luni una dintre prietenele mele, fara sa stie de exercitiul meu, mi-a spus ca a facut un experiment. Culmea acelasi. Si ea a fost dezamagita, ranita, tulburata. I-am putut spune, cu dragoste, ca am facut si eu acelasi experiment inaintea ei, iar ea a fost unul dintre oamenii care m-au dezamagit. Mi-a trecut, dar uneori imi vine greu sa trag mereu de oameni, iar ei se simt nebagati in seama. Te mai vizitez! :)

    RăspundețiȘtergere