Pagini

luni, 2 aprilie 2012

O imagine pătată

O vorbă necugetată şi o faptă de ruşine poate să tragă după ele o imagine pătată.O reputaţie proastă care va rămâne mereu în străfundurile inimilor oamenilor care au auzit de faptele ruşinoase pe care le-am făcut cândva şi care au avut un impact asupra părerii lor despre noi.
Privind în jurul,realizez cum tinerilor le pasă cel mai puţin de ce va zice istoria despre ei.Ei vor doar să trăiască clipa,iar mâine nu sunt pregătiţi să sufere consecinţa acesteia.Nu sunt dispuşi să facă curăţenie după mizeria pe care au lăsat-o în minţile celor de lângă ei.Ce văd zilnic?Clipe de plăcere.Ce am să văd mai târziu?Consecinţele dureroase ale clipelor de plăcere.Şi văd deja asta!Multe lacrimi şi regrete amare.

"Poate dacă nu aş fi făcut aia...","Dacă nu aş fi mers chiar până acolo...".De câte ori nu am auzit sau nu am spus asta?De câte ori nu am mers prea departe?Am ajuns pe marginea prăpastiei şi apoi am vrut să şi sărim în ea.Şi am făcut-o.Am căzut în abisul regretelor şi al viselor năruite.Ne-am simţit fără speranţă.Neîndreptăţiţi de soartă.Uitaţi cu totul de Dumnezeu.Părăsiţi de prieteni.Trecutul pătat ne venea mereu în minte,dând parcă vina pe noi pentru ceea ce am şi făcut,dar mai ales pentru unde am ajuns din cauza a ceea ce am făcut.
Da,este extrem de dureros.Să văd zilnic unde au ajuns unii oameni cărora nu le-a păsat de viitorul lor şi de reputaţie.Ei au vrut doar să-şi trăiască viaţă.Ce e chiar atât de rău în asta?

Prin "trăieşte-ţi viaţa",tu ce înţelegi?Clubbing în fiecare săptămână?Un pachet de ţigări fumat zilnic?Să te îmbaţi măcar de câteva ori pe lună?Să ai câţi mai mulţi prieteni?Să cucereşti cât mai multe fete?
Eu nu numesc asta "trăieşte-ţi viaţa",ci trăindu-ţi viaţa într-un astfel de mod nu ajungi decât să te apropii tot mai mult de moarte cu fiecare zi.Şi a fi mort nu înseamnă doar a fi la doi metri sub pământ sau a-ţi fi cenuşa împrăştiată undeva pe fundul unui lac faimos.Înseamnă a fi mort sufleteşte.O moarte mai "moartă" decât cea fizică.O moarte lentă.Ceva ce are de-a face cu plăcerile.

Deci,ai grijă!Priveşte-ţi imaginea.Are ea unele pete?Este ea una curată,te poţi mândri tu cu reputaţia ta?Sau nu,mai bine zis,se poate vorbi de bine despre tine?Nu-mi spune că nu-ţi pasă de ce zice lumea,spune-mi că îţi pasă de ce zice Dumnezeu prin lume despre tine.Şi spune-mi că viitori tăi copii vor putea zâmbi când le vei spune,dacă nu-ţi va fi ruşine(bineînţeles!) de reputaţia ta glorioasă din trecut.Dacă te simţi murdar şi plin de remuşcări,există Cineva care te poate face mai alb ca zăpada.Vorbesc despre Isus.Nu-ţi vorbesc despre Isus al pocăîţilor,al nepocăiţilor;îţi vorbesc doar despre Isus.El te cunoaşte mai bine decât te cunoşti tu şi vrea să-ţi arate puterea Sa uimitoare cu care poate lucra în viaţa ta.Tu,dar,decizi dacă Îi îngădui să-ţi cureţe imaginea pătată.Gândeşte-te la asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu