Pagini

marți, 29 mai 2012

Te simţi obosit? Ia o pauză.

A trecut ceva vreme de când nu am mai scris pe blog. Şi momentul în care am apăsat click pe butonul "Şterge blogul" a fost unul silenţios. S-a făcut linişte în jurul meu şi am putut auzi atunci sunetul liniştii.
În viaţă obosesc la un moment dat. Alerg cât alerg, scriu cât scriu, meditet cât meditez.. dar şi obosesc. Iar atunci când simt că nu mai am ce spune, că nu mai pot să ajut cumva pe oricine prefer să mă retrag o vreme, iar atunci nu mai vreau să ştie nimeni nimic de mine.
Ei bine, am luat o pauză. O pauză de scris.

Dar m-am reîntors printre rânduri. Printre propriile-mi cuvinte, gânduri, sentimente, idei. Am învăţat multe lecţii preţioase în aceste ultime săptămâni ce au trecut şi poate voi împărtăşi şi cu voi unele dintre ele.
Dar pentru moment aş vrea să-ţi spun doar atât: Te simţi obosit? Ia o pauză.
Fă un pas înapoi dacă ţi se pare că te-ai aventurat mult prea entuziasmat într-o călătorie care nu ţi-a făcut decât rău. Poate ai obosit. Te-ai săturat de unele lucruri din viaţa ta şi vrei să auzi sunetul liniştii, un sunet dureros, dar un sunet autentic care nu-ţi va spune decât purul adevăr... de cele mai multe dureros.
Sunt în viaţa ta oameni la care vrei să renunţi pentru unele motive? Ascultă numai sunetul liniştii.

Oamenii sunt aşa de ocupaţi în zilele noastre încât nu mai au timp să asculte acest sunet. Sunt aşa de grăbiţi încât uită să mai iubească. Oamenii aud fără să asculte. Vorbesc fără să spună nimic defapt. Aleargă şi nu ştiu unde vor să ajungă, dar totuşi aleargă fără vreun scop anume. Trăiesc, iar mâine mor.
Nu am nicio idee, tu, care îmi citeşti aceste cuvinte cum este viaţa ta. Şi nu ştiu ce visuri ai pentru viaţa asta. Ştii ce lecţie am învăţat nu de mult? Nu te lăsa dezamăgit de visele deşarte. Nu visa ceva ce îţi va aduce numai ţie fericire, câştiguri şi faimă, ci mai degrabă visează ceea ce i-ar aduce un zâmbet pe  buze celui de lângă tine. Atunci visele tale vor deveni realitate. Am simţit că trebuie să-ţi scriu asta.


Imagine preluată de pe: www.deviantart.com


Un comentariu: