Pagini

miercuri, 20 iunie 2012

Dacă eşti bârfit nu înseamnă că eşti important

Este foarte greu în ziua de astăzi să fii bun şi diferit. Şi este dureros să ştii că mai toţi oamenii nu se străduiesc deloc să fie aşa. Prieteniile adevărate sunt tot mai rare, iar cele superficiale sunt în floare. Văd în fiecare zi cum ne place să ne lăudăm că suntem bârfiţi şi invidiaţi, de parcă asta ne-ar ridica cumva în ochii lui Dumnezeu sau ne-ar asigura un grad de popularitatea mai ridicat printre oameni.
Nu înseamnă că dacă eşti bârfit tu nu bârfeşti. Sau dacă te crezi invidiat tu nu ai invidiat niciodată pe nimeni. De ce ne place atunci să ne lăudăm cu ceea ce nu suntem? Sau de ce ne imaginăm că trăim într-o lume în care ochii tuturor sunt îndreptaţi înspre noi când defapt nu este aşa?
Dragilor, mai bine am lăsa pe alţii să ne laude. Ar fi mai ferice de noi dacă ne-am smeri şi am aştepta momentul Său ca să fim ridicaţi.

Am fi mai fericiţi dacă ne-am focusa asupra lucrurile care sunt importante. Ne-am simţi mai importanţi dacă am reuşi să-i aducem unei văduve zâmbetul pe buze şi dacă am lua de mână un copil orfan şi l-am iubi. Asta numesc eu a stârni invidia satanei şi bârfa dracilor. Nu ceea ce credeţi voi că vă face mai importanţi, nu ceea ce v-ar rdica( măcar de-ar fi aşa) vă face să fiţi aşa de "unici, valoroşi, unu' la un milion" după cum vă place să vă auto-lăudaţi ca să zic aşa.
A fii unic, valoros şi diferit înseamnă cu totul altceva. Înseamnă a merge într-o altă direcţie faţă de restul lumii, nu pe acelaşi drum cu ei dar îmbrăcaţi în haine de oaie când defapt sunteţi lupi.
Numai Isus ne poate da o asemenea valoare, respinsă de oameni şi aplaudată de îngeri. Doar El ne poate face inima să bată pentru alte cauze şi sufletul să tresalte la vederea Soarelui pe cer.
Alegând treptat să fim diferiţi va însemna numai un lucru: iubire
Va trebui să iubim oamenii. Să-i încurajăm. Să le facem un bine. Să suferim cu ei. Să râdem cu ei. Şi să ne ferim de unii dintre ei. (ciudată ultima frază, nu?)
Când a fost ultima oară când ai trimis unui om un e-mail în care să împarţi cu el fericirea? Când ai dat un ban omului străzii? Când i-ai spus unui coleg de clasă sau de muncă despre Dumnezeu? Şi când ţi-ai făcut ultima oară timp să mulţumeşti mamei tale pentru mâncarea ce ţi-o găteşte? Ori când ai stat cu tatăl tău şi l-ai privit numai să vezi cum face treaba pe acasă?
Şi.... măcar te-ai gândit vreodată să faci toate astea? Fii sincer... cu tine însuţi.

Imagine preluată de pe: www.google.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu