Pagini

sâmbătă, 14 iulie 2012

"Unde sunt bărbaţii adevăraţi?"

Mă simt nevoită să scriu despre urgenţa nevoii de bărbaţi adevăraţi pentru că văd cum bărbăţia este tot mai la pământ pe zi ce trece. Mi se pare numai mie sau majoritatea bărbaţilor nu sunt bărbaţi? Adică, ei cred că a fi bărbat înseamnă a avea cât mai multe gagici, a trata femeile cu dispreţ şi superioritate, şi ei mai cred şi că o maşină scumpă îi va ridica în ochii unei femei... adevărate. Ei sunt aceia care te agaţă cu fraze ieftine, gen "Hey, drăguţa. Îmi dai şi mie numărul tău de telefon?" pentru că ştiu că aceste vorbe venite de pe limbă, şi nu din inimă o va face pe vreo fată să-i cadă în plasă. Fetelor, nu vă lăsaţi păcălite de vorbe mieroase la suprafaţă ca acestea, dar mai amare ca şi pelinul în interior! Băieţi, dacă acesta e modul vostru de a da pe spate o fată să nu vă aşteptaţi ca femeia visurilor voastre să vă cadă în plasă, pentru că o femeie inteligentă ştie că nu este un peşte care să cadă într-o plasă ieftină de pescuit.
Cât de mult s-au ieftin modurile de abordare ale unei femei în zilele noastre. Cred că strigătul femeilor de pretutindeni este : "Unde sunt bărbaţii adevăraţi?"
Vreţi să vă spun eu unde sunt ei? Bărbaţii adevăraţi sunt pe genunchi, înaintea lui Dumnezeu. Bărbaţii adevăraţi nu se găsesc în locurile unde sunt bărbaţii mediocri, cărora le clocotesc hormonii de la atâtea imagini murdare. De aceea ei nu pot fi văzuţi în mijlocul distracţiilor lumeşti care îi încântă pe ceilalţi. Ei au curajul de a fi diferiţi, fără a se teme de cineva, fără a se simţi intimidaţi de râsetele batjocoritoare şi lipsite de curaj ale celorlalţi care nu vor să lupte pentru ceva mai mult, pentru că se mulţumesc cu puţin.
Pentru cei mai mulţi "bărbaţi" masculinitatea înseamnă doar nişte muşchi umflaţi de la medicamente, apropo! Şi cred că dacă ştiu câte ceva despre anatomia corpului femeiesc, ştiu totul şi despre inima unei femei. Cât de mult îi compătimesc! Se fălesc că sunt înţelepţi, şi mândria asta îi împinge spre nebunie.

Nişte buze ţuguiate ale unuia care aşteaptă răsplata de la sfârşitul întâlnirii nu-mi spun nimic despre prinţul galant la care visează fata aceea speriată care nu ştie ce să facă. O discuţie pe mess cu o fată nu-mi spune nimic dacă acel băiat deabea are curaj să îi spună Ceau în viaţa reală, fără să fie roşu ca sângele în obraji.
O relaţie de o săptămână nici măcar nu merită să fie numită relaţie. Pentru a putea fi într-o relaţie cu o persoană de sex opus( nu de acelaşi sex, cum începe să fie la modă) trebuie ca mai întâi să ai habar care-i este numele întreg, nu mai atâta că-i ştii porecla ( Piscutzaaa, Tzuka, etc)
Unde este emoţia cuceririi inimii unei femei? Unde este acea comuniune sfântă pe care a rânduit-o Dumnezeu în relaţia bărbat-femeie pe acest pământ? Şi unde sunt femeile care aveau grijă să nu-şi deschidă inima dintr-o dată, ci încetişor şi cu grijă, pe măsură ce bărbatul care se lupta pentru dragostea lor le demonstra că este vrednic de un asemenea dar.
Ştiu, îmi veţi spune că sunt de modă veche, că vremurile s-au schimbat şi veţi mai bolborosi unii dintre voi ceva pe acolo. Dar nu-mi pasă! Vremurile s-au schimbat, dar nu şi Dumnezeu. Dacă El a zis DA, noi de ce îl întoarcem până iese NU. Sângele apă nu se face!
Eu încă cred că mai există bărbaţi-cavaleri şi femei-prinţese. Pentru că am cunoscut astfel de oameni.

Imagine preluată de pe: www.deviantart.com

11 comentarii:

  1. e nevoie si de fraieri se de pitipoance.

    Ma gandeam si eu ca romantismul a disparut, conteaza doar banii etc. NU ESTE ADEVARAT!

    ”cei ce se aseamana se aduna!”

    Si eu am patit-o cand la vreo intalnire nu poti scoate nici o vorba despre dezvoltare personala, viitor, vreo carte, dar asculti doar vorbe sterile despre moda sau spalatul oaselor...

    Cu cat esti mai evoluat, cu atat ai mai putini oameni in anturaj. E lege.

    Iar ”bărbaţii adevăraţi” e o notiune ft subiectiva, precum si ”femeia ideala”

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand mi se pune intrebarea asta sau cand mi-o pun personal, imi place sa raspund ca Eric Ludy: Barbatii adevarati sunt la fel de multi ca pinguinii in Bahamas. Sunt putini, dar sunt si se merita sa astepti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, Cătă! Ce perle mai spune şi Eric Ludy, oricum e adevărată şi interesantă. Ai dreptate :)

      Ștergere
  3. clisee si stereotipuri dar totusi nu m-am abtinut sa nu citesc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi place mult ce ai scris! Total de acord! Bravo şi mă mir că mai este lume care mai gândeşte şi mai are o opinie normală într-o societate din ce în ce mai nebună!

    RăspundețiȘtergere
  5. minunat.
    imi place cum gandesti.

    RăspundețiȘtergere
  6. E o iluzie fantezeistă să spui că "strigătul femeilor de pretutindeni este...". Mi se pare o observaţie de bun simţ să te uiţi în jurul tău şi să vezi că fetele îşi doresc acest tip de băieţi pe care îi descrii în prima parte a articolului.

    Văd că ai o atitudine critică faţă de băiatul căruia îi vine "sângele în obraji." Eu spun să fugiţi de orice băiat care a ajuns atât de "tare" încât nu mai trăieşte nici un fel de senzaţie de acest gen. Ori e un nesimţit ori a ajuns un profesionist cu care nu ar trebui să te încurci vreodată.

    "bărbatul care ... este vrednic de un asemenea dar" nu există şi asta este o iluzie care hrăneşte fantezii inutile. Nu există un bărbat vrednic de inima unei fete. Este un dar şi un har de la Domnul. Ideea cu inima deschisă treptat anulează, în perspectiva mea, orice fel de căutare a voii Domnului şi deschide larg poartă către toate frecuşurile pe care le vedem astăzi între băieţi şi fete. El se dă peste cap, ea se deschide încet ... şi au loc tot felul de scamatorii prosteşti şi imature.

    După câte observ nici tu şi nici majoritatea fetelor nu aveţi idee despre ce înseamnă feminitate şi masculinitate adevărată. Cred că îţi doreşti ceva autentic dar nu sunt convins ... în urma citirii acestui articol că ştii exact ce e feminitatea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andrei, cred că fiecare om are o perspectivă diferită privind feminitatea şi masculinitatea, dar asta nu înseamnă că doar pentru că eu sau alţii vedem lucrurile altfel, suntem greşiţi. Dar mă voi opri aici.
      Anyway, mulţumesc pentru comentariu. :)

      Ștergere
  7. Sincer, nici nu ma mir de aceasta intrebare care vine din partea unei...femei desigur. Atatea femei se plang. Sunt atatea femei care au uitat care este rolul lor si atatia barbati, desigur, care la fel nu stiu ce este a fi masculin.

    Sunt intru totul de acord cu tine. Te invit sa urmaresti blogul meul. Tocmai de aceea l-am facut.

    Din motivele pe care le-ai enumerat in articol, eu nu prea am cititori masculini. Multi barbati sunt caposi si mandrii, crezand ca stiu totul.

    Am sa postez la mine pe blog articolul tau, daca nu te superi...
    Te felicit si bucura-te ca esti femeie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur, îl poţi posta.
      Şi mă bucur de asta.. haha :)

      Ștergere
  8. Uaaau,ai atata dreptate! Nu esti de moda veche, esti reala! Tine-o tot asa. Continua sa ne ajuti cu ceea ce Dumnezeu iti pune pe inima.

    RăspundețiȘtergere