Pagini

luni, 10 septembrie 2012

"Se merită să aştepţi!"

Dacă tu, care citeşti acest articol, crezi că dragostea din ziua de astăzi se bazează numai pe interese, dacă ai fost dezamăgit în dragoste şi nu mai crezi în cea adevărată, mulţumindu-te numai cu varianta ieftină a acesteia, am ceva frumos să-ţi spun: Dragostea adevărată există pentru cel ce este dispus să facă sacrificii pentru ea.
Aproape toată lumea visează la o poveste de dragoste ca în filme, unde te îndrăgosteşti pe loc şi unde acel sentiment magic (cum zic şi cred unii) va fi îndeajuns să alimenteze toată viaţa nevoia de a fi iubit, de a iubi.
Din păcate, în ziua de astăzi tinerii sunt foarte dezamăgiţi de ceea ce văd şi aud zilnic. Văd cum "relaţii" zilnice se formează între doi tineri, ca mai apoi a doua zi să se sfârşească. Văd cum dragostea a fost atât de pervertită, cum pentru unii oameni dragostea se limitează numai la cuvinte abjecte, la interese. Ştiu, există şi o astfel de "dragoste", dar asta nu înseamnă că numai dragostea asta mai există.
Din fericire, eu am văzut şi cupluri fericite, am fost încurajată prin modelul unor tineri care au decis să se păstreze curaţi până pentru viitorul soţ sau viitoarea soţie, am văzut chiar şi cum unii dintre ei au decis ca primul lor sărut să fie în ziua nunţii. Imposibil pentru unii, dar aşa de posibil pentru Dumnezeu. Şi sună atât de ireal într-o lume care vrea numai realitatea zilnică a vieţii.

Ne-am obişnuit atât de mult să auzim numai despre dragostea pervertită, încât nu mai credem că există ceva mai mult. Da, există dragii mei. Există tineri şi tinere care au luat o hotărâre înaintea lui Dumnezeu de a-şi aştepta viitorul partener de viaţă. Şi ei chiar excelează în fiecare zi în această artă a aşteptării, ei şi ele cred şi ştiu că undeva Dumnezeu le pregăteşte o persoană specială cu care-şi vor petrece restul vieţii, ei şi ele se lasă în fiecare zi modelaţi de Dumnezeu privind viaţa lor. Le este greu uneori, da, să aştepte o persoană pe care nu au văzut-o niciodată, le este greu uneori să se abţină din a nu avea aceleaşi interese ca şi restul lumii, dar Cineva îi ajută în fiecare moment al vieţii lor să treacă mai mult decât biruitori prin acele clipe dificile pentru ei. Aceşti oameni ştiu că dragostea de tip agape rabdă totul, chiar şi singurătatea, chiar şi gândul că poate acea persoană nici măcar nu există. Şi chiar dacă acea persoană specială nu există, ei acceptă acest lucru cu zâmbetul pe buze, ştiind că Stăpânul vieţii lor i-a chemat la altceva. Nu sunt morocănoşi şi nu îşi vor face singuri dreptate pentru că Iubitul inimii lor le este mai mult decât îndeajuns.
Da, există oameni de felul acesta.

Cel mai bun mod de a-ţi găsi iubirea vieţii tale, spunea Leslie Ludy, este să încetezi să o mai cauţi. În loc de a -ţi petrece fiecare zi din viaţa ta întrebându-te cu disperare unde ar putea fi el/ea, mai bine trăieşte-ţi viaţa aşa cum este ea acum. Eşti cumva singur? Fă lucruri de "oameni singuri". Nu te lamenta, căutându-ţi tu singur partenereul potrivit pentru că s-ar putea să dai greş. Încearcă să vezi partea bună a celibatului, nu numai partea proastă aşa cum îţi sugerează mass-media şi oamenii. Nu te avânta în relaţii amoroase trecătoare numai pentru distracţie şi din pricina singurătăţii, dacă nu eşti încă pregătit să te căsătoreşti. Dacă vei căuta acum mereu relaţii amoroase în timpul celibatului, ce te face să fii atât de sigur că nu vei căuta escapade de genul acesta şi atunci când vei fi căsătorit? Rămâi credincios soţiei tale/soţului tău.
Astăzi mă uitam pe internet la nunta a doi tineri care au decis să se aştepte unul pe altul chiar mai dinainte de a se cunoaşte. În timp ce mă uitam la pozele lor de la nuntă simţeam cum Autorul dragostei adevărate îmi urmărea paşii, încurajându-mă în inima mea să-mi aştept viitorul soţ. Primul sărut al acelor doi tineri a fost în ziua nunţii lor! Ştiţi ce mi-a zis fericita mireasă? "SE MERITĂ!"
Aşa îţi voi spune şi eu, se merită! Toate acele momente de singurătate în care te simţi trist, toate dăţile în care-ţi va veni să renunţi, toţi oamenii ce vor râde de tine, toată presiunea mass-mediei.
Se merită să suferi toate astea pentru o dragoste cum nici producătorii de filme nu s-au gândit la ea.

Imagine preluată de pe: www.deviantart.com

2 comentarii:

  1. cat de adevarat este tot ce ai scris.Domnul sa te Binecuvinteze.

    RăspundețiȘtergere
  2. De acord!
    http://domnisoara-de-cartier.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere