Pagini

sâmbătă, 29 decembrie 2012

Promisiunile Lui rămân în picioare

Indiferent de cât de departe te-ai simţi de ceea ce Dumnezeu ţi-a promis cu mult timp în urmă, nu uita, El nu uită ceea ce spune că va face. Poate că au trecut câţiva ani, ani de tăcere în care te-ai simţit uitat de El şi în care ai crezut că promisiunile Sale pentru tine nu se vor împlini vreodată.
Dumnezeu este minunat pentru că promisiunile pe care El ni le face, le duce la îndeplinire. Aşa că, ai încredere! El nu ţi-a spus cât timp să aştepţi sau în cât timp vei primi ce ţi-a fost promis, ţi-a spus doar să aştepţi cu credincioşie ceea ce ţi-a făurit. Nu este credincioşia ceva eroic? Să ştii să rămâi credincios unui lucru pe care-l aştepţi sau unei persoane pe care nu ai mai întâlnit-o niciodată. Să nu grăbeşti lucrurile, ci să rămâi calm. De multe ori nu reuşim să rămânem calmi în mijlocul furtunilor din viaţa noastră. Strigăm, ne agităm şi umblăm dintr-o parte a corabiei în alta sperând să putem calma furtuna astfel. Apoi, credinţa ni se duce luată de valurile spumoase ale furtunii. "Unde este Dumnezeu acum?", ne întrebăm cu lacrimi-n ochi.
Şi.. ni se pare că zărim o siluetă umblând pe mare, venind înspre noi. La început credem că delirăm, ori că am înnebunit. Dar ciudat, teama din noi dispare şi vine pacea. Zâmbetul de pe faţa-I blândă ne calmează sufletele încordate, dar ne şi înfricoşează totodată. Poate visăm. Nu, nu. Este doar Isus. Promsiunile Sale că nu ne va părăsi niciodată se împlinesc. Aşa dintr-o dată!

"Taci, fii liniştită!", Îl auzi pe Isus certându-se cu marea învolburată. Şi ea devine linştită. Viaţa ta redevine aceeaşi. Inima-ţi bate normal şi îţi pare că te-ai enervat pentru o nimica toată. "Dacă El, Creatorul tuturora, mi-a promis că nu mă va părăsi, pentru ce m-am agitat astfel?", îţi spui dezamăgit privind marea liniştită.
Nu-ţi fă griji pentru asta, cu toţii devenim agitaţi când vin facturile şi nu avem cu ce ni le plăti, când copiii devin neascultători sau când ne moare cineva drag. Dar avem nişte promsiuni minunate!
"Şi iată că Eu sunt cu voi.", ne spune Isus. Nu ne spune că totul va fi perfect, din contră, ne avertizează că vom avea probleme-n viaţă. Dar ne cere să îndrăznim! Să îndrăznim totuşi. Să putem zâmbi când ne vine să plângem, să dansăm în mijocul ploii. Să îndrăznim să sperăm când totul în jur ni se prăbuşeşte.
Doar aşa putem birui lumea. Făcând lucruri imposibile, greu de crezut. Să fim diferiţi prin felul în care ne raportăm la viaţă, prin felul în care gândim şi ne punem viaţa în ordine.
Cred că ţie, care citeşti ceea ce am scris aici Dumnezeu ţi-a promis ceva. Poate o maşină. Poate un viitor mai bun. Poate o poveste de dragoste scrisă de mâna Sa. Nu te îngrijora şi nu deveni nerăbdător! Aşteaptă răbdător ceea ce El ţi-a promis şi astfel vei căpăta biruinţă. Păstrează-ţi încrederea în Dumnezeu şi nu te descuraja. Cred că El are ceva minunat pregătit pentru tine!

Imagine de pe: www.deviantart.com

6 comentarii:

  1. Am deschis calculatorul in aceasta dimineata, cu inima facuta bucatele si incercam s aimi amintesc numele blogului tau. Cand am deschis pagina ta si am citit Promisiunile Lui raman in picioare, am simtit cum inima mea a inceput sa respire. Poate suna aiurea ce zic, dramatic, dar chiar asa am simtit! Dumnezeu sa te binecuvinteze! Tocmai mi-ai facut ultima zi din an, o zi mai buna. Astazi mi-ai fost ajutorul trimis de Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur atât de mult să aud asta!! Nu te teme, Dumnezeu poate să ia bucăţelele inimii tale frânte şi să îţi restaureze inima. Mă voi ruga pentru tine:)

      Ștergere
  2. Foarte frumos
    ana
    anatatarandras.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, am intrat şi pe blogul dumnevoastră.
      God bless you!

      Ștergere
  3. ...si mie o sora cu blogul "arpegiul sufletului meu" mi-a recomandat acest articol intr-un moment cand efectiv am pierdut orice perspectiva, nimic nu-mi reuseste si sunt devastat. Raman doar cu speranta ca asa cum ai scris ca Dumnezeu nu m-a uitat, desi m-am razvratit si sunt murdar, descurajat, doborat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper că ţi-a fost folositor acest articol şi mă rog ca Dumnezeu să-ţi recondiţieze sufletul şi să nu uiţi că, indiferent de cât de păcătos te-ai simţi, Isus te va primi întotdeauna! :)
      Fii binecuvântat!

      Ștergere