Pagini

joi, 6 decembrie 2012

Stresul şi încrederea în Dumnezeu. Ce alegi?

Zilele acestea am fost foarte stresată şi ocupată cu tot felul de proiecte şi referate pentru şcoală, încât am început să mă gândesc foarte mult la lucrurile de pe Pământ, la problemele ce le am de rezolvat şi la viitorul sumbru ce lumea-l pregonizează. Mi s-a părut că începeam să intru într-o depresie.
Când încep să-mi iau gândurile de la Isus Hristos şi încep să mă concentrez pe problemele omeneşti încep să mă îngrijorez, să mă stresez şi chiar să intru în depresie din cauza gândurilor rele ce vin de la duşmanul sufletului meu. În momentele acelea grele pentru mine Cuvântul Său nu mai este la fel de viu în viaţa mea, promisiunile Sale nu mai sunt atât de vrednice de a fi crezute pentru că inima mea este dedată lumii acesteia.
Îngrijorându-mă pentru ceea ce va urma nu schimbă cu nimic situaţia în care mă aflu; gândindu-mă excesiv la viitorul meu nu-L conving pe Dumnezeu că planurile mele sunt mai bune decât ale Sale. Ba din contră! Nu fac decât să semăn vânt şi să mă îndepărtez.de El. Este ca şi când I-aş spune:"Ştii ce? Cred în Tine, dar problema asta este prea mare pentru Tine. Mai bine lasă-mă pe mine să o rezolv." Şi nu mă aleg decât cu mai mult stres şi cu o credinţă tot mai mică. Degeaba citesc atunci Biblia şi mă comport ca şi o creştină dacă nu mă încred din toată inima mea în Dumnezeu. Totul este în zadar.

Am descoperit cât de dificil este să-mi port singură poverile în timpul acesta. Am constatat că fără Dumnezeu nu pot face chiar nimic, decât să mă plâng şi să devin îngrijorată. Mă întreb cum sunt oamenii care nu-L au pe Dumnezeu în vieţile lor, cum reacţionează ei în faţa problemelor şi a stresului. Cât de greu este să-ţi porţi singur povara! Dar ce minunată promisiune ne-a dat Isus în Matei 11:28, căci dacă vom veni la El cu toate poverile şi îngrijorările noastre El ne va da odihna după care tânjim. Nu ni se vor rezolva problemele peste noapte, dar vom simţi pacea din mijlocul furtunii şi vom putea dormi liniştiţi chiar dacă suntem pe o barcă ce se clatină în faţa valurilor uriaşe. Vom putea dormi, la fel cum a dormit Isus.
Şi ceea ce este cel mai minunat este că, dacă Îl vom căuta pe Dumnezeu cu toată inima noastră, El va face ca toate celelalte lucruri să se rezolve de la sine. Deci, la urma urmelor numai El ne va rezolva problemele noastre!

Nu puteam schimba cu nimic situaţia de a preda proiectul acela plângându-mă şi dând vina pe oameni, dar I-am predat Lui totul, toată situaţia aceea grea pentru mine. Şi El a lucrat într-un mod minuant! Treburile au început să se mişte mult mai repede, imprimanta a avut deodată tuş (nu-mi explic cum) şi acel proiect a ieşit perfect! Şi asta numai pentru că am ales să mă încred în Dumnezeu.
Cum aş putea atunci să mă mai îndoiesc de perfecţiunea căilor Sale? :)

Imagine de pe: www.deviantart.com

Un comentariu:

  1. multumesc!...chiar aveam nevoie de acest articol!Domnul sa te binecuvinteze!!

    RăspundețiȘtergere