Pagini

joi, 31 ianuarie 2013

Dragostea schimbă totul, dar mai ales pe tine!

Dragostea este cel mai minunat lucru pe care Dumnezeu l-a lăsat printre noi. Ea te poartă pe culmi nemaiîntâlnite, îţi schimbă inima şi te obişnuieşte cu suferinţa. Pentru tot mai mulţi oameni dragostea începe să fie o serie de sentimente, pe care ei spun că le simt de obicei atunci când văd o persoană de sex opus care le stârneşte nişte emoţii noi. Sau dragostea este pentru alţii generată de de starea de spirit, de exemplu, dacă se simt bine într-o zi atunci se vor simţi mai îndreptăţiţi să iubească, dar dacă nu... vai de cel ce le stă în cale. Cu toţii eşuăm la capitolul Dragoste. În ultima vreme mi-am impus să iubesc oamenii mai mult. Chiar dacă de multe ori nu simţeam pentru cineva anume un sentiment de dragoste, mă străduiam prin harul Său să iubesc! Când cineva îmi vorbea mai urât, mă străduiam să-i răspund cu calm. Dacă vreun om făcea un lucru împotriva mea, tăceam. Pot spune că mi-a fost foarte greu să nu-mi iau revanşa, dar mereu mă rugam Domnului ca El să-mi dea dragoste pentru toţi oamenii. De fiecare dată mă rugam pentru a primi dragoste în inima mea.

Dragostea nu este tocmai aşa cum obişnuiam eu să mi-o închipui. Nu este un sentiment magic care te face să pluteşti, nu este un drum pavat cu flori. Nu, ci mai degrabă dragostea este ceva pentru care se merită să lupţi. Dragostea este cel mai minunat şi de neînţeles lucru pentru omenire pentru că ea vine de Sus şi ne-a fost demonstrată de Isus pe Golgota. Abia acum am început să învăţ ce înseamnă dragostea. Ea te pune la suferinţă, dar îţi dezvăluie şi bucurii nepătrunse. Dragostea trebuie să ţi-o cultivi, să-ţi impui să iubeşti oamenii chiar dacă ei nu merită asta. Pentru că şi tu eşti iubit cu aceeaşi dragoste de Dumnezeu, chiar dacă nu meriţi. Toate lucrurile pe care le facem sunt zadarnice dacă nu iubim. Degeaba facem fapte bune, degeaba locuim pe acest pământ dacă nu învăţăm să-l iubim, degeaba citim Biblia şi mergem la biserică. Fără dragoste... suntem nimic.

Uneori dragostea te va face să cazi de "prost" în faţa oamenilor, iar alteori îţi va da multă cinste în ochii lor. Dar ştii ce? Nu contează! Ceea ce contează este că această dragoste după care tu tânjeşti aşa de mult este între tine şi Dumnezeu. Tot ce tu vei face pentru oameni cu dragoste, va fi între tine şi El. Trebuie să alegem să iubim oamenii, nu doar atunci când simţim asta! Trebuie să ne străduim cu toate puterile de care dispunem să iubim, să binecuvântăm şi să ne rugăm pentru toţi oamenii. Să conştientizăm că dragostea nu are nimic de-a face cu pasiunea şi nici cu acel tip drăguţ care ne-a cerut numărul de telefon sau cu acea fată frumoasă care ne-a atras atenţia. Dragostea.. durează veşnic. Adevărata dragoste ţine dincolo de mormânt. Dacă dragostea  nu s-ar limita numai la sentimente, atunci nu ar mai exista divorţuri, crime, orfani şi văduve.

Fie ca Dumnezeu să ne înveţe mai mult să iubim aşa cum El ne-a iubit pe noi. Mai avem multe de învăţat despre dragoste, defapt nici măcar veşnicia nu va fi îndeajuns ca să ne înveţe ce este dragostea. Trebuie să luăm fiecare zi aşa cum este ea şi să alegem să iubim. Vor fi momente în care vom cădea, dar ceea ce contează este că ne vom ridica şi ne vom continua mai departe drumul, mergând din putere în putere! Dragostea schimbă situaţia în care te afli şi te schimbă pe tine.

                                 "Poţi da fără să iubeşti, însă nu poţi iubi fără să nu dai."
                                                                                                        - Amy Carmichael

Imagine de pe Pinterest

2 comentarii:

  1. Cum spune unul dintre cantecele mele preferate: "Love is not easy, but it is worth it".
    Multumesc de articol, Dumnezeu sa ne ajute pe toti sa iubim asa cum ne iubeste si EL :)

    RăspundețiȘtergere