Pagini

duminică, 17 februarie 2013

De ce să aştept?

Pentru că asta vrea Dumnezeu. El nu doreşte ca inima ta să fie frântă de la atâtea relaţii eşuate, El nu vrea ca tu să suferi pentru fiecare persoană care ţi-a făcut inima să-ţi bată mai puternic. Pentru că El tânjeşte să-ţi scrie povestea de dragoste, dacă tu vei vrea asta. Dumnezeu nu poate face un lucru dacă tu nu-I dai voie să-l facă. El ştie cine este persoana cu care te vei căsători într-o zi. Ea umblă pe acest pământ, respiră acelaşi aer ca şi tine şi într-o zi o vei întâlni. Dacă tu acum te comporţi cu necredincioşie faţă de această persoană, ce te face să crezi că vei deveni credincios după căsătorie? Ori dacă nu crezi că Dumnezeu are pe cineva special pregătit pentru tine, asta înseamnă că tu nu te poţi încrede în Dumnezeu, iar aici ar trebui să-ţi pui mai multe semne de întrebare dacă tu Îl cunoşti într-adevăr pe Dumnezeul Universului.
Privesc în jurul meu şi văd foarte multă deziluzie printre persoanele necăsătorite. Cu toţii par a fi într-o fugă după o relaţie, fiecare încearcă să atragă atenţia asupra lui prin toate mijloacele pentru a se face remarcat şi a face pe cineva să se îndrăgostească de el. Iar Dumnezeu ne spune să ne păstrăm calmul pentru că El lucrează pentru noi, dar noi suntem prea nerăbdători să ne scăpăm de singurătate.

El ne spune: "Mai ai multe lucruri de învăţat cu privire la căsnicie.", iar tu Îi răspunzi: "Nu, vreau totul acum!", iar Dumnezeu te va lăsa să faci după cum vrei tu. Şi apoi te vei trezi într-o căsnicie care nu-I va aduce Lui glorie, şi nici ţie bucurie. Şi totul pentru că n-ai aşteptat...
Dumnezeu are un plan pentru viaţa ta. Dacă El doreşte ca tu să te căsătoreşti într-o zi, Autorul dragostei adevărate este perfect credincios să hotărască persoana de care tu te vei îndrăgosti într-o zi. Dumnezeu vrea, mai mult ca orice să-Şi arate gloria în viaţa ta. Nu vrea ca tu să fii neapărat întotdeauna fericit. Trebuie să şi suferi. El însă va folosi perioada aşteptării tale numai pentru binele tău. Te va învăţa multe lecţii preţioase, care nu pot fi învăţate decât cu lacrimi. Nu putem preţui cu adevărat ceva până nu vedem adevărata valoare a acelui lucru. Iar El vrea să ne înveţe adevărata valore a căsniciei prin aşteptare.

De ce să umblăm ca nişte rătăciţi peste tot, căutând "dragostea adevărată" când ştim că El va aduce la momentul potrivit în viaţa noastră persoana alături de care ne vom petrece restul vieţii noastre? De ce să nu aşteptăm acea persoană, căutând ca în acea perioadă de singurătate din viaţa noastră să ne apropiem mai mult de Dumnezeu, să învăţăm multe alte lucruri folositoare? Dragostea este îndelung răbdătoare, ne spune Pavel în 1 Corinteni 13. Cum ne putem demonstra dragostea pentru viitorul soţ sau viitoarea soţie dacă nu aşteptându-l/o cu o îndelungă răbdare? Nimeni nu a fost vreodată dezamăgit fiindcă L-a lăsat pe Dumnezeu să îi scrie povestea de dragoste pentru că El le dă ce e mai bun acelora care lasă alegerea în seama Lui. Nu ştiu care sunt greşelile din trecutul tău, nu ştiu de câte ori ai avut inima frântă, dar am să îţi spun ceva: Există speranţă pentru povestea de dragoste! Dumnezeu poate să pregătească pe cineva pentru tine, dar tu eşti dispus să te pregăteşti pentru acea persoană?
Dragostea adevărată aşteaptă şi se păstrează curată fizic, emoţional şi psihic.

Imagine de pe Pinterest

9 comentarii:

  1. Mi s-a mai intamplat o data sa deschid acest blog si sa imi apara ca ultim articol exact ce am eu nevoie, si exact in acelasi sens: al promisiunilor lui Dumnezeu! Sunt intr-o perioada foarte confuza...am o multime de intrebari si indoieli si nu inteleg mult lucruri. Mi-e dor de mine, cum eram candva...atat de sigura de ceea ce vreau sa fac si de ceea ce Dumnezeu vrea ca eu sa fac, dar nu stiu, acum sunt la Pamant. Vreau sa ma ridic, dar parca sunt amortita si nu pot misca deloc. Ii multumesc lui Dumnezeu pentru tine, fiinta deosebita care scrii atat de minunat! Dumnezeu s ate binecuvinteze si sa te foloseasca in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult pentru cuvintele frumoase, iar în legătură cu problemele pe care le ai tu, trebuie ca mai întâi să identifici spărturile din viaţa ta, să stai şi să te gândeşti ce te-a făcut să devii confuză în legătură cu Dumnezeu şi să citeşti Cuvântul, crezând din toată inima ta promisiunile scrise în Sfânta Carte. Dacă vrei îmi poţi scrie la intrebarileinimii@hotmail.com. Putem vorbi acolo :) Mă rog pentru tine!

      Ștergere
  2. un mesaj minunat de incurajare!multumesc,Milena si Domnul sa te binecuvinteze si sa te rasplateasca!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu obisnuiesc sa fac asta, dar de curand am primit un award pt blog si am fost rugata sa-l dau mai departe blogurilor dragi mie si pe care le citesc des.
    Blogul tau face parte din lista mea. Award-ul il gasesti aici: http://peurmelepasilorlui.blogspot.ro/2013/02/liebster-award-discover-new-blogs.html

    Cata,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să aud Cătă că şi blogul meu îţi este drag. By the way, bine ai revenit printre litere :)

      Ștergere
    2. Chiar daca nu am scris pe al meu, cu al tau am fost aproape la zi si am promovat postarile cat am putut. Imi place mult cum scrii. :)

      Ștergere
  4. Ce mă bucur că am găsit blogul tău! :)
    Ești un dar special pentru lumea aceasta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos compliment mi-ai făcut. Fii binecuvântată! :)

      Ștergere