Pagini

luni, 25 februarie 2013

"Nu sunt chiar aşa cum mă crezi tu..."

Nu înţeleg de ce unele fete creştine se laudă în faţa băieţilor că ele nu sunt aşa cum lasă impresia. Astăzi, am auzit acest lucru despre o fată pentru care m-am bucurat mult atunci când am aflat că şi-a predat viaţa Domnului, dar acum să-mi schimb părerea numai pentru că i-a spus unui băiat (sau poate mai multor băieţi) că ea nu este pocăită, că ceea ce face se numeşte teatru. Şi lucrul acesta mă întristează mult pentru că nu este singura fată creştină de care aud asta. Nu este singura care le spune băieţilor asta. Şi nu înţeleg ce scop urmăresc acest fete când le mărturisesc băieţilor nişte lucruri de care ar trebui să se ruşineze, nu să fie mândre. Poate vor să le transmită acelor băieţi un mesaj tăcut că sunt dispuse să facă unele lucruri pe care nu ar avea voie să le facă. Ori vor să se laude că ele, spre deosebire de altele, recunosc măcar adevărul vieţii lor. Şi ce mai adevăr! Că viaţa lor este trăită în minciună şi că sunt creştine de formă, dar defapt ele sunt altcumva şi acel băiat este oarecum onorat să afle acea mărturisire venită din partea lor.

Fetelor, vă faceţi o imagine proastă! Nu înţeleg ce urmăriţi când faceţi astfel de mărturisiri unor băieţi. Credeţi că vă vor primi cu alţi ochi, că vă vor aprecia mai mult pentru inima sinceră? Vă încurajez să tăceţi şi să încercaţi să vă ţineţi secretul acesta pentru voi, căci este un lucru de care ar trebui să vă fie ruşine, nu să vă simţiţi mândre. Nu faceţi greşeli pe care le veţi regreta mai târziu numai pentru că aţi vrut să vă daţi mari în faţa unui băiat că voi sunteţi nişte prefăcute. Iar dacă aţi spus adevărul, că voi numai vă prefaceţi că-L aveţi pe Dumnezeu în vieţile voastre, căiţi-vă de acest păcat că Dumnezeul acesta de care vă bateţi joc Şi-a trimis Fiul să moară pentru voi. Nu glumiţi cu un lucru pe care-l veţi regreta. Şi nu-i faceţi şi pe băieţi să păcătuiască împreună cu voi în acest joc al mărturisirilor de plâns.

Mă întristez de fiecare dată când aud despre o tânără creştină că face astfel de mărturisiri în faţa unui băiat pentru a-l stimula pe acesta să o dorească mai mult? Nu ştiu, nu pot să-mi dau seama. Îmi pare rău să aud astfel de lucruri, mai ales că am auzit despre mai multe fete creştine asta. Poate că cineva îmi va spune de ce ele fac asta, că tot sunt nelămurită. Mă gândesc la cât de mult suferă Isus când vede că Îl răstignim din nou prin faptele noastre, dar mai ales prin teatrul acesta religios ce-l jucăm pe scena vieţilor noastre. Oare nu ne dăm seama că vom da socoteală pentru lucrurile astea? Nu suntem conştienţi că ne jucăm cu focul şi că s-ar putea să ne ardem? Aceste fete care se laudă astfel în faţa băieţilor dovedesc faptul că pentru ele Dumnezeu nu semnifică nimic decât ceva de care se folosesc pentru scopuri ipocrite, cum ar fi să le arate băieţilor că ele sunt libere de orice restricţii religioase. Mă rog ca aceste fete să-L cunoască cu adevărat pe Isus şi ca El să le arate că viaţa alături de El nu este o glumă sau ceva de luat în glumă, ci e ceva serios care ţine de veşnicia acestor fete. Fie ca Dumnezeu să lucreze în inimile acestor tinere şi să le lumineze minţile ca să se gândească de două ori înainte de a se mărturisi astfel în faţa unor băieţi adevăraţi care le vor evita data viitoare. 

2 comentarii:

  1. Milena, ai spus: ,,Mă întristez de fiecare dată când aud despre o tânără creştină că face astfel de mărturisiri în faţa unui băiat pentru a-l stimula pe acesta să o dorească mai mult? Nu ştiu, nu pot să-mi dau seama."

    Iti spun eu de ce. Orice fata/femeie isi doreste sa fie iubita cu adevarat mai mult decat orice altceva in lume. Si pt iubire sunt in stare de multe lucruri. Problema este ca nu realizeaza ca o iubire reala, frumoasa, sacrificatoare nu izvoraste din inima unui tanar care apreciaza fete cu astfel de marturisiri. Altfel spus, un tanar indragostit de Dumnezeu isi va dori doar o tanara indragostita de Dumnezeu. Si doar un tanar care il cunoaste pe Dumnezeu este capabil de adevarata iubire.
    Si ele, pt ca nu realizeaza asta, sunt dispuse sa primeasca iubire contrafacuta decat sa lupte cu stigma ce s-a pus asupra fetelor ce sunt inca singure.
    Din experienta iti spun ca nu e usor si cred ca si tu stii cum este. Esti vazuta ca incompleta, desi il ai pe Hristos, pt ca nu esti cu cineva.
    Imi doresc asta, dar la timpul potrivit si cu persoana potrivita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de acord cu Cata...timpul si persoana potrivita.ema

    RăspundețiȘtergere