Pagini

miercuri, 6 martie 2013

O chemare la rugăciune pentru şcoala ta

Sunt persoane din şcoala/universitatea din care faci parte care ar avea nevoie de Dumnezeu?

Cunoşti pe cineva din şcoala ta care ar dori să trăiască o viaţă cu Dumnezeu, dar care are nevoie să mai audă Vestea Bună?

Atunci, începe să te rogi pentru ca acea persoană, sau acele persoane, să-L cunoască pe Isus. Cel mai important lucru pe care Mesia ni l-a încredinţat înainte de înălţarea Sa a fost ca noi să-l mărturisim înaintea oamenilor, din toată inima noastră. Nu este de ajuns să ne îmbrăcăm într-un anumit fel, nici să fim mai "retraşi şi tăcuţi" decât ceilalţi pentru a atrage persoane la Hristos. Aceste lucruri nu sunt de folos atunci când colegul tău înjură de Dumnezeu şi tu stai liniştit lângă el, râzând chiar de gluma lui. Aceste lucruri nu au nicio valoare dacă inima ta nu plânge pentru acei elevi/studenţi care fac lucruri care Îl întristează pe Cel care a murit pentru ei. Trebuie să începi să te rogi cu credinţă, din toată inima ta, ca Dumnezeu să înceapă să lucreze în unitatea de învăţământ din care faci parte. Cu credinţă! Crezi că în şcoala ta poate fi o trezire spirituală? Atunci, roagă-te. Din ce în ce mai mulţi tineri aleg calea cea largă, care le promite o groază de lucruri, dar care nu se ţine de promisiuni. Văd în fiecare zi la şcoală cum gaşca fumătorilor se măreşte, văd cum fete şi băieţi se îndepărtează de Dumnezeu văzând cu ochiul. Văd copii din famili creştine stând la o ţigară şi îi aud pe unii mai şmecheri înjurând de Dumnezeu. Şi le spun că numai de El să nu înjure, şi ei mai înjură odată ca să-mi arate că puţin le pasă de Dumnezeu. Şi suntem o "ţară creştină". Mai bine zis, o ţară religioasă.

De la o vreme încoace am răspuns provocării Sale de a mă ruga pentru şcoala mea, pentru ca cei ce nu-L cunosc pe Dumnezeu, să-şi dea seama cât de minunat este El şi să-L accepte în viaţa lor. Mă rog ca El să-i ierte de păcatele pe care aceştia le fac, că nu ştiu ce fac. Şi îmi este greu să mă rog rugăciunea lui Isus de pe Cruce pentru că mă întreb cu ochii umezi:"Ei chiar nu ştiu ce fac? Ei chiar nu ştiu ce fac, atunci când Te înjură?", iar El îmi spune cu vocea-I tremurândă, "Nu, fiica Mea, ei nu ştiu ce fac."
Şi aşa este. Ei nu ştiu.

Şi mă rog din toată inima mea ca măcar unul dintre aceştia care nu ştiu ce fac, să ştie că va veni o zi în care va sta înaintea scaunul de judecată a lui Dumnezeu cu inima-i plină de regrete şi cu Dumnezeu Însuşi înaintea sa, spunându-i că este prea târziu. Prea târziu să mai regrete. Prea târziu să se mai întoarcă la El. Mi-am dat seama că trebuie să mă rog şi să cred! Şi am nevoie ca tu să te rogi cu mine pentru şcoala mea şi a ta pentru că sunt mii de astfel de tineri care vor muri nemântuiţi. Şi mă doare că nouă, tinerilor creştini, ne pasă mai mult de treburile noastre decât de fiii risipitori. Mă doare să văd că ne vedem de relaţiile noastre, de legalismul acesta religios în timp ce acei pentru care a murit Isus stau departe de El.
De aceea, te provoc, ROAGĂ-TE pentru şcoala ta!


CDOP:2013 Campus Trailer from Collegiate Day of Prayer on Vimeo.




Un comentariu:

  1. Da, asa ar trebui. Dar eu m-am indepartat de Domnul, nu mai am dragostea dintai pentru El si trebuie sa ma las schimbata iar eu, apoi ceilalti vor putea sa-mi vada marturia. Roaga-te pentru mine, te rog, sa vreau sa ma pocaiesc din nou, oricat ar costa, sa renunt la scuzele pe care le folosesc. Am nevoie sa fiu un exemplu si in familia mea, ca sa se intoarca si ei la Domnul Hristos. Stiu ca degeaba spun celorlalti daca eu nu sunt intr-o relatie vie cu Domnul Hristos. Daca vrei sa imi scrii ceva din partea Domnului, emailul meu este : givemewingstfly@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere