Pagini

vineri, 31 mai 2013

O fărâmă de credinţă

Având în vedere faptul că tot ceea ce avem este o singură viaţă, nu ar trebui să luăm în considerare modul în care o trăim? Timpul trece destul de rapid şi viaţa din noi se scurge cu fiecare secundă trăită şi de aceea ar trebui să medităm asupra inimii. Pe cine caut să impresionez? În ce îmi investesc timpul şi resursele? De ce sunt fermecat? Întrebări de genul acesta sunt puse de inimile care-şi dau seama că vor ceva mai mult de la viaţa aceasta decât ceea ce ochii pot vedea. Dorinţa noastră trebuie să fie numai Dumnezeu şi atât. Restul lucrurilor vor veni pe deasupra, şi vor fi destul de multe!
Dacă spunem că-L cunoaştem pe Dumnezeu, nu ar trebui ca lucrul acesta să se vadă în vieţile noastre? Nu ar trebui ca oamenii să observe că ceva-i diferit la noi, cei ce spunem că-I aparţinem Domnului? Şi nu, nu vorbesc despre aspectele exterioare asupra cărora cei mai mulţi se opresc. Mă refer la ceea ce emanăm din interior. Aş putea fi un exemplu de urmat?
Acum nu te aştepta ca cei care te urăsc să spună "DA!", că nu o vor face. Gândeşte-te de câte ori în viaţa ta cineva ţi-a mărturisit că i-ai fost de folos într-o chestiune, că datorită exemplului tău a hotărât şi el să facă la fel, că se simte motivat să meargă mai departe pentru că şi tu ai făcut-o odată.

Felul în care îţi trăieşti viaţa acum Îl onorează sau nu pe Isus Cristos? Deciziile le iei de unul singur sau mai întâi te sfătuieşti cu Domnul? Încearcă să-ţi dai seama ce loc ocupă Dumnezeu în viaţa ta. El nu vrea să ocupe primul loc, nici al doilea. El vrea ca viaţa ta să fie zidită în jurul Persoanei Sale. El vrea ca fiecare respiraţie a ta să fie un motiv de mulţumire la adresa Sa. Dumnezeu nu se mulţumeşte cu puţin. Atunci nu te mulţumi şi tu cu un stil mediocru de viaţă.
Îndrăzneşte la ceva mai mult decât ai văzut până acum. Cu Dumnezeu poţi face lucruri mari, asta numai dacă ai credinţă şi vrei, bineînţeles. Nu poţi trăi o viaţă obişnuită şi să-L ai în acelaşi timp pe Dumnezeu. Viaţa creştinului este marcată de minuni în fiecare zi. Noi trăim orice numai o viaţă obişnuită nu! Când Dumnezeu vine în inima ta, totul se schimbă pentru totdeauna. Spunem la revedere obişnuitului şi începem să ne obişnuim cu supranaturalul!

Dumnezeu ne forţează să credem că lucruri mari se pot întâmpla dacă credem. În ultimul timp, minuni venite prin credinţă s-au întâmplat cu nenumăratele în viaţa mea. Dumnezeu mă întreba în inima mea: "Mile, crezi tu că aşa se va întâmpla dacă ai credinţă? Tot ceea ce ai nevoie e credinţa!", şi eu luptându-mă între a crede şi a nu crede Îi răspundeam cu o uşoară notă de necredinţă:" Păi da, cred.". Şi credinţa cea mică a mea a contribuit la multe minuni mari în viaţa mea. Aşa că, dragul meu, tu ai nevoie de mai multă credinţă. Şi eu la fel. Dumnezeu e aici şi El e Acelaşi. Nimic nu s-a schimbat. Ai nevoie doar de o fărâmă de credinţă..

Imagine de pe pinterest

2 comentarii:

  1. Am descoperit ca mai avem un lucru in comun: la amandoua ne place Keith Green, in special cantecul acesta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit acest articol cu zambetul pe buze...desi in inima mea stiu ca tot ce am nevoie e sa am credinta si sa fac pasi prin credinta de multe ori ratiunea e mai puternica. Mi-ai reconfirmat ca nimic nu e mai minunat decat sa-L asculti pe Dumnezeu si sa mergi prin credinta...cu putin mai multa credinta, restul face Dumnezeu. Iti multumesc pentru articol!

    RăspundețiȘtergere