Pagini

vineri, 21 iunie 2013

Când te simţi dezamăgit de tine..

Am perioade în care mă simt nefolositoare şi departe de a fi plăcută lui Dumnezeu şi asta nu e din cauza mea, pentru că eu îmi doresc din tot sufletul să fac lucruri mari pentru Cer, îmi doresc ca întotdeauna să-L simt lângă mine, dar există vrăjmaşul sufletului meu care mă trage în jos când vede că am urcat şi încearcă prin toate metodele să mă coboare la pământ. Te-ai simţit şi tu vreodată aşa? Ai simţit că faci prea puţin pentru Dumnezeu şi te-ai îndoit vreodată de viaţa ta de creştin? Când trec prin astfel de stări sunt foarte frustrată şi plină de întrebări. Şi mă întreb... oare din partea Lui vin toate astea? Am descoperit că NU e aşa! Dacă vin uneltiri, nu vin din partea Lui, ci din partea duşmanului nostru şi trebuie să învăţăm să le depăşim cu ajutorul încrederii pe care ne-o punem în Dumnezeu, pentru că El ne iubeşte mai mult decât orice şi ne cunoaşte dorinţele de a-I fi pe plac.

Ei bine, dacă am dat crezare sentimentelor neplăcute pe care le-a nutrit inima mea, înseamnă că l-am crezut pe vrăjmaş, pe acela care a minţit-o şi pe Eva. Şi deşi îmi e greu, învăţ să mă lupt în inima mea cu gândurile negative care îmi dau uneori ocol. Învăţ să le combat cu versete din Cuvânt şi cu şoaptele Duhului Sfânt. Prima armă în lupta cu cel rău este Cuvântul Sfânt. Nu este armă care să-l depărteze mai rapid pe vrăjmaş decât cuvintele pline de putere ale lui Dumnezeu. De fiecare dată când am rostit versete cu voce tare am simţit cum răul a plecat. De aceea, e bine să citesc foarte mult din Biblie şi să memorez versete care mă ajută în lupta cu puterile întunericului. Apoi este rugăciune, o armă la fel de eficace ca şi memorarea versetelor din Biblie. Avem nevoie de credinţă ca să ne rugăm şi trebuie să avem o ţintă precisă în rugăciune, nu doar să bolborisim nişte cuvinte pe care nici măcar noi nu le credem. În loc să ne rugăm la fel, haideţi să încercăm să ne luptăm în rugăciune dacă dorim cu adevărat să scăpăm de gândurile negre care ne acaparează uneori.

Şi în al treilea rând, avem nevoie întotdeauna să ştim că Dumnezeu ne iubeşte. Că nu ne condamnă aşa cum o face vrăjmaşul. Şi stă întotdeauna cu braţele deschise, abia aşteptând să ne poată cuprinde cu dragostea Lui nemărginită. Un verset pe care-l iubesc mult este Romani 8.37 şi el spune astfel: "Totuşi, în toate acestea, noi suntem mai mult decât biruitori prin Acela care ne-a iubit."
Deci, în toate acestea, noi deja am biruit prin dragostea Lui! Dragostea lui Dumnezeu pentru noi este cel mai bun calmant atunci când ne simţim copleşiţi. El ştie dorinţele noastre aprinse de a-L sluji cu vieţile noastre, ne cunoaşte visele şi temerile, iar la timpul potrivit Domnul va face ceea ce a promis pentru fiecare! Noi trebuie să trăim din plin pentru El vieţile aici unde stăm. Poate că într-o zi vom pleca din locul în care locuim, poate că Domnul ne v-a încredinţa lucruri mai mari. Până atunci să fim credincioşi în cele mici. Cu gândurile acestea m-am trezit în această dimineaţă şi acum îmi dau seama că Dumnezeu m-a încurajat din primele momente ale dimineţii pentru că a ştiut că vrăjamşul sufletului va încerca să mă descurajeze. Aşa că, fii puternic! Dumnezeu e de partea ta. :)

Imagine de pe pinterest

4 comentarii:

  1. Iti multumesc din inima pt acest mesaj...uneori ma simt atit de slaba ca nu mai am nici incredere in mine,las la oparte increderea, speranta, nadejdea si ma razbun pe mine, pe neputinta mea.Uneori vin in viata omului multe furtuni pe care nu le poate linisti singur si-atunci vine frica si nesiguranta...vb toate astea despre mine,,,totusi iti multumesc pe acest mesaj

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru acest mesaj si multumesc Domnului ca mia vorbit prin tine chiar aveam nevoie!!! Esti minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand crezi ca viata ta nu mai are rost, si parca nicio cale de iesire din situatia ta nu mai exista, cand esti disperat(a) si ranit(a), si viitorul e intunecat, sa stii, prieten drag, ca este Cineva care se gandeste la tine si vrea sa te ajute... El a murit pentru tine. Este Domnul Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu. Cheama-L in ajutor pe El... http://www.caleamantuirii.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere