Pagini

luni, 15 iulie 2013

Autobiografie

Încă mă văd stând în picioare în mijlocul copiiilor ce se jucau şi se certau pe jucării, ca mai apoi să râdă şi să-şi vadă de treabă. Eu îi priveam doar şi nu înţelegeam ceva, deşi aveam doar cinci ani. Mă simţeam diferită de restul lumii, ca şi cum nu mă puteam asemăna cu ea. Mă simţeam singuratică şi simţeam că niciodată nu voi putea fi ca ceilalţi. Am crescut fără să mă gândesc că există ceva mai mult, însă Acest ceva mai mult nu m-a lăsat niciodată pentru că El m-a cunoscut mai dinainte de ca eu să-L cunosc. Ani mai târziu, eram la fel de singuratică. Am fost ţinta batjocurilor copiiilor pentru că eram grăsuţă şi băieţii de 11 ani îşi băteau joc de mine întrebându-mă dacă nu mi-e ruşine de felul în care arăt. Eu mergeam doar înainte şi priveam în jos, întrebându-mă ce e în neregulă cu mine. Nimic. Doar atât că eram ca celelalte fetiţe, care deja începuseră să se ţină de mână cu "iubiţii" lor. Pe unul din caietele de şcoală am scris: "Sunt ciudată."
Şi ştiam că aşa era...

Ceva s-a întâmplat însă şi la o vârstă fragedă am reuşit să scap de batjocurile copiiilor care strigau după mine  Grasa. Dintr-o dată am devenit o domişorică şi multă lume nu mă recunoştea pe stradă, atât de mult mă schimbasem! Toată lumea mă întreba ce s-a întâmplat cu mine, cum de m-am schimbat aşa de mult. Ambiţia. Ea m-a schimbat. Anii adolescenţei au fost pentru mine liniştiţi, nicidecum zbuciumaţi şi plini de certuri cu părinţii sau alte lucruri tragice. Doar că... mi-au plăcut în secret câţiva băieţei! Toate astea au trecut însă şi privind în urmă îmi pot da seama că toate lucrurile au lucrat pentru binele meu. Am avut perioade întunecate în viaţa mea, momente în care mă întrebam ce rost mai are să trăiesc şi am trecut printr-o depresie adâncă ce m-a făcut să ascult Evanescence pentru multă vreme..
Dar întotdeauna am rămas tăcută şi niciodată nu m-am răzvrătit. Dacă cineva mă rănea, mergeam într-un loc ascuns de ochii lumii şi plângeam acolo până simţeam că mi-am revenit. Apoi veneam şi mă prefăceam că nu s-a întâmplat nimic. Şi în primul an de liceu... L-am descoperit pe Dumnezeu, scrisul.. şi cărţile.

Citeam cărţi groase într-un timp scurt şi de câteva ori s-a întâmplat să citesc chiar două cărţi odată! Nu am cuvinte să exprim modul în care Dumnezeu mi-a schimbat viaţa prin intermediul cărţilor. Şi prin scris mi-a vindecat rănile din inimă. Într-adevăr, scrisul vindecă cele mai adânci răni. Dumnezeu mă face să râd de multe ori. El este atât de diferit faţă de cum oamenii şi-L închipuie! De multe ori merg pe stradă şi vorbesc cu Dumnezeu, deşi dacă m-ar vedea cineva ar spune că sunt nebună pentru că vorbesc de una singură. El mi-a schimbat întreaga viaţă şi nu aş da pentru nimic în lume comorile primite de la El. Tot ceea ce are lumea este gunoi mirositor frumos împachetat. Oamenii vor să vadă cu ochii de carne ce le-ar putea da Dumnezeu şi de aceea majoritatea mor nemântuiţi pentru că niciodată nu şi-au deschis ochii minţii. Cineva care regretă că a devenit creştin este mai rău decât unul care nu crede în existenţa Lui. Privind în urmă, văd urmele credincioşiei Sale peste tot. Deşi eu L-am rănit de multe ori şi am eşuat, El niciodată nu m-a alungat. Dragostea Lui m-a copleşit. Dragostea e imboldul ce-ţi dă puteri să mergi înainte. Nu ştiu ce-mi rezervă viitorul, însă ştiu că e complet în mâna Sa. Întotdeauna voi rămâne fata despre care s-a spus: "Cum poate fi cineva prieten cu aşa o ciudată?". Şi mă întreb: oare chiar aşa ciudată sunt? Hmm...

5 comentarii:

  1. Milena nu esti ciudata deloc! Modul cum ai scris e chiar comic!:) Ma intreb care om e capabil sa stabileasca normalitatea unui om sau a lucrurilor. Singurul care poate face un etalon pentru acestea este Dumnezeu! "Cartea tehnica" dupa care a fost creat omul si dupa care functioneaza sufletul lui este Cuvantul Lui...Biblia. Restul nu sunt decat opinii, impresii, aparente etc....detalii nesemnificative in comparatie cu modul cum ne vede si cum ne iubeste Dumnezeu. Oricum, scrii foarte frumos si citesc aproape fiecare articol al tau. Fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Atata timp cat esti diferita fata de lume vei fi considerata o persoana ciudata ,dar mai bine sa fi considerat ciudat fata de lume si sa fi iubit de Dumnezeu.:x
    "Daca ati fi din lume, lumea ar iubi ce este al ei; dar, pentruca nu sunteti din lume, si pentruca Eu v-am ales din mijlocul lumii, de aceea va uraste lumea." (Ioan.15:19)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma regasesc cu totul in ceea ce ai spus.Sunt exact la fel,doar ca mai mica.La gradinita,toti se intrebau daca nu am ceva ,si sunt asa tacuta .. :)))Desi am multi prieteni,parca imi place mai mult sa stau si sa scriu,sau sa meditez la tot ce face El pentru mine.Cand ies afara,intr-un parc, cu prietenii,ei povestesc,iar eu stau si privesc catre cer,vorbind cu El.E atat de minunat tot ce face El! Imi place foarte mult sa scriu,mai ales despre toate binecuvantarile lasate de El peste viata mea.Imi place mult sa scriu.Vreau sa fiu diferita de toti .Mi s-a spus de multe ori ca sunt diferita,de multe ori ca m-am schimbat.Si asta vreau,sa fiu mai mult ca El,nu ca lumea aceasta rea.As da totul ca El sa fie mereu cu mine,sa pot vorbi neincetat cu El,sa nu ma mai intrerupa nimeni. Fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! Sunt o cititoare inraita a blogului tau si ti-am citit aproape toate postarile...pot sa spun ca sunt o fana pt ca intru in fiecare zi sa vad daca nu ai mai scris cate ceva....oricum pt altceva am vrut sa iti scriu acum...la un moment dat ne-ai impartasit ca un lucru care te-a ajutat sa depasesti anumite situatii in viata ta au fost cartile asa ca ma intrebam daca nu mi-ai putea destainui si titlurile unor carti pt ca si mie imi place sa citesc foarte mult.As fi foarte multumitoare daca mi-ai raspunde la acest mesaj!!!

    Continua tot asa!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citeam orice fel de cărţi care îmi cădeau în mână. Romane creştine, biografii ale unor mari oameni ai lui Dumnezeu. Inima îmi era deschisă spre învăţătură şi datorită acestui fapt am primit mesajul din partea lui Dumnezeu :-)

      Ștergere