Pagini

duminică, 21 iulie 2013

Frumusetea este inselatoare

In ultimul timp mi s-a spus de atatea ori ca sunt frumoasa incat am ramas surprinsa fiindca nu am mai primit atatea complimente de la asa multi oameni niciodata. Chiar am inceput sa ma intreb daca sunt chiar atat de frumoasa precum mi se zice, si stiu ca nu sunt. Sursa frumusetii ar trebui sa vina de la Isus, si nu din tehnici omenesti de infrumusetare. O femeie in varsta a venit la mine si la sora mea intr-o zi si ne-a spus: "Vin in fiecare zi sa va vad fiindca sunteti asa de frumoase si pline de bucurie. Sunteti niste pocaite adevarate!". Si mi-am dat seama ca de aici mi se trage "frumusetea" laudata de asa multi oameni. Rad mult si ma straduiesc sa fiu intotdeauna bucuroasa. Pocainta adevarata se vede dupa fata noastra, si nu dupa haine precum cred multi. M-am intalnit pe tren cu un misionar american ce mi-a spus ca dupa stralucirea fetei mele si-a dat seama ca sunt crestina. In timp ce meditam la frumusete, mi-am imaginat cum voi arata peste douazeci de ani, daca voi mai primi atatea complimente, si la inceput am ramas tacuta. Daca voi cauta frumusetea exterioara, atunci cu siguranta voi pierde farmecul adevaratei frumuseti! Stiu ca odata frumusetea mea se va ofili, facand loc ridurilor si parului incaruntit... dar stiu ca adevarata frumusete va deveni mai stralucitoare cu fiecare clipa daca Ii ingadui lui Isus sa-mi modeleze inima dupa modelul Sau.

Ii multumesc lui Dumnezeu fiindca El m-a facut o faptura asa de minunata. Multe femei se considera urate fiindca se uita la modul in care arata, si nu la modul in care inima lor arata. Sunt mai degraba preocupate de ultimele tendinte decat de frumusetea pe care Dumnezeu doreste sa le-o ofere. Pentru ca la finalul zilei bijuteriile le dai jos, de haine te dezbraci, coafura ti se strica si machiajul va trebui indepartat. Si atunci cu ce mai ramai? Cu ceea ce ai in inima. Frumusetea unei femei nu consta in cat de multe priviri atrage pe strada fiindca ele sunt atat de inselatoare! Din contra, frumusetea adevarata a unei femei ar trebui sa atraga inimi. Femeile cu adevarat frumoase nu sunt cele de pe copertile revistelor, nu sunt miss-urile. Ci sunt acele femei care au inteles ca frumusetea lor nu este in omul dinafara, ci in cel dinauntru. Sunt acele femei care s-au imbracat cu tarie si demnitate si care se jertfesc zilnic pentru cei din jurul lor de dragul lui Isus. Pe ele nu le vei gasi vorbind despre ultimele tendinte, nu le vei auzi plangandu-se de modul in care arata. Si chiar daca poseda si o frumusete exterioara, ele nu se vor folosi de ea ca sa se mandreasca sau sa o etaleze la toate colturile strazii.

Peste multi ani nu voi mai arata ca si acum, de asta sunt sigura. Dar inima mea, ea cum va arata? Voi cauta frumusetea de mare pret inaintea lui Dumnezeu, o frumusete ce va supravietui procesului de imbatranire, sau voi fi disperata sa nu-mi pierd frumusetea de acum, cautand in zadar elixirul tineretii? Frumusetea este atat de inselatoare incat trebuie sa avem mare grija sa nu ne lasam duse de valul fiecarui compliment primit, de iluzia ca va tine o vesnicie. Anii trec atat de repede incat nici nu ne dam seama. Nu as vrea ca tu sa fii una dintre acele femei care sa se foloseasca de frumusetea ei fizica pentru a manipula sau face rau celorlalti, ci as vrea ca tu sa fii una dintre acele femei care au inteles design-ul frumusetii lui Dumnezeu. As vrea ca bucuria de pe fata ta sa atraga oamenii, si nu privirea insistenta evidentiata de cine stie ce machiaj. Cauta adevarata frumusete si nu vei imbatrani niciodata. Iar un barbat adevarat va fi atras de frumusetea ascunsa in inima ta, si nu de ceea ce se iveste la suprafata. Crede-ma, frumusetea e inselatoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu