Pagini

joi, 18 iulie 2013

Lacrimi şi dezamăgiri

Chiar şi atunci când totul în jur pare că se termină şi întunecimile adânci ne îngreunează vederea, există Speranţă. O luminiţă abia vizibilă, însă de care ne agăţăm cu ultimele noastre puteri pentru că adevărul este că Dumnezeu nu ne va părăsi niciodată. Durerea din inimile noastre poate fi uneori atât de mare încât singura noastră dorinţă ar fi să murim, dar El ne şopteşte: Ai răbdare, copilul Meu. Totul va trece..
În viaţă trecem prin multe dureri şi vărsăm multe lacrimi, avem perioade când ne simţim singuri şi credem că vom rămâne în starea asta pentru totdeauna. Dar orice rău va avea un sfârşit şi am învăţat că lucrurile bune se întâmplă atunci când noi ne aşteptăm cel mai puţin. Noi trebuie să-L urmăm pe Dumnezeu acolo unde El ne conduce. Nu trebuie să-L lăsăm de mână şi să-I spunem că nu mai putem continua aşa. Mai bine să mergem de mână cu Dumnezeu prin întuneric decât singuri pe lumină. Când te simţi singur, spune-I. Când plângi, lasă-L să-ţi şteargă lacrimile. Şi când suferi, nu ezita să apelezi la El.

Adevărul este că suntem singuri. Putem fi înconjuraţi de oameni din toate părţile şi sentimentul singurătăţii tot nu va dispărea. Pentru că numai Dumnezeu ne poate împlini pe deplin. Dacă treci printr-o perioadă dureroasă din viaţa ta, caută-L pe Dumnezeu. Mergi undeva unde să poţi fi numai tu şi El şi lasă-L să-i spună inimii tale ceea ce El doreşte. Dumnezeu este cu tine chiar acum. El îţi şterge lacrimile de pe obraz şi îţi pansează rănile sângerânde. Tu fii liniştit, suflete.
Cred că noi, oamenii, ne aşteptăm ca ceilalţi să ne împlinească nevoile cele mai profunde din inimile noastre. Şi credem asta cu o aşa mare tărie încât dăm vina pe ei pentru dezamăgirile noastre. Însă... nu noi ne-am încrezut în om? Oricine Îl caută pe Dumnezeu nu va fi dezamăgit. Poate că vor fi momente în care lucrurile nu vor ieşi aşa cum ne-am fi aşteptat, însă Dumnezeu nu greşeşte niciodată.

Alege mai degrabă să-ţi slăbeşti relaţiile cu oamenii decât să nu-L cauţi pe Dumnezeu din toată inima. Renunţă la lucrurile din viaţa ta care iau locul lui Dumnezeu. Nu fă niciun compromis! Dumnezeu este tot.

Imagine preluată de pe Pinterest

Un comentariu:

  1. Îți multumesc din suflet pentru acest mesaj, imi este de mare ajutor.Rămân uimită cand văd ca mă regăsesc în toate postările tale. Ne asemănăm atât de mult!! Trec printr-o perioadă foarte dificilă în viata mea. Am impresia ca nu va mai avea sfârșit. Am nevoie de Dumnezeu, de ajutorul sau.El să te binecuvinteze și să fie alături de tine, draga mea!Să scrii in continuare>:D<

    RăspundețiȘtergere