Pagini

miercuri, 11 septembrie 2013

M-am întors!

Începând de astăzi voi fi iarăşi printre litere... :-) M-am întors la treabă şi vreau să vă mulţumesc tuturora pentru sprijinul pe care mi l-aţi oferit, pentru comentariile încurajatoare şi pentru rugăciuni! Dumnezeu să vă răsplătească fiecăruia dintre voi şi sper că nu m-aţi uitat.
Abia aştept să împărtăşesc cu voi lecţiile învăţate prin locurile în umblat şi vreau să vă încurajez să nu vă lăsaţi de Dumnezeu. El este cu noi şi ne ajută să-L iubim! Sunt foarte încântată de faptul că vara aceasta am fost pentru două zile voluntară la un orfelinat şi săptămâna aceasta am vizitat un centru creştin de consiliere pentru femeile care vor să avorteze sau care au avortat şi sper cu ajutorul Lui că voi putea ajuta şi eu acolo în viitor pe femeile acelea deosebite care luptă împotriva uciderii copiiilor.

Ne întâlnim pe blog! :)

4 comentarii:

  1. Domnul sa te binecuvinteze! :) :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ai revenit! In ultima saptamana am tot vizitata blogul,asteptand sa vad un articol nou! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnul sa VA binecuvanteze

    RăspundețiȘtergere