Pagini

sâmbătă, 19 octombrie 2013

Mă încred în Domnul.. fă-o şi tu.

Sunt perioade în viaţă când sunt pusă deodată în faţa unor decizii importante pe care trebuie să le iau, şi atunci mă simt ca şi când aş fi la o răscruce de drumuri. Să fac aia sau nu? E bine asta? Întrebările dau năvală în sufletul meu şi atunci îmi dau seama că am mers condusă de voia mea, de planul meu, de credinţa mea. Realizez că Dumnezeu are altceva plănuit pentru mine şi nu vreau să-I stric planurile Sale perfecte nu nerăbdarea sau cu încăpăţănarea mea. El ştie tot ce se va întâmpla în viaţa mea, El ştie viitorul şi nu există altcineva în care m-aş putea încrede pe deplin, decât în El.
Dacă te găseşti la o răscruce de drumuri şi nu ştii care e cea mai bună alegere pentru tine, întreabă-L pe Dumnezeu. Mi-am dat seama că a te încrede în El înseamnă că ai ales drumul cel bun. Spune-I Lui totul, fii gata să te supui voii Lui pentru că Domnul ştie cel mai bine. Eu aşa am ales..

Uneori e greu s-o faci fiindcă ţi se pare mult prea dificil să stai în tăcere, aşteptând un răspuns divin. Zilele trec grăbite şi nu se întâmplă nimic, totul pare la fel. Dar Domnul lucrează, chiar dacă tu nu vezi şi nu simţi. El pregăteşte o zi mare pentru tine şi doar atunci vei vedea că s-a meritat să te încrezi în El, că fiecare lacrimă vărsată ţi-a fost răsplătită cu bucurii nespuse şi că  Dumnezeu promite şi împlineşte. Deasupra tuturor, există Dumnezeu, Cel care răzbate norii plumburii ce ne întunecă paşii, există  Cineva care lucrează. Am ales să-L aştept pe Dumnezeu fiindcă ştiu că totul este spre binele meu. Nu voi face niciun pas grăbindu-mă fiindcă s-ar putea să mă împiedic şi atunci voi cădea, fără siguranţa că mă voi mai ridica vreodată. Temerile şi grijile mele le pun în mâinile Sale cu credinţa că voi primi pacea în schimbul lor.

Privind în urmă, văd urmele credincioşiei Sale peste tot în viaţa mea. În toate aspectele, El a lucrat minunat atunci când m-am încrezut deplin în înţelepciunea Sa. Vreau să te încurajez să faci acelaşi lucru, să te dai la o parte din calea planurilor tale şi să-L laşi să treacă pe lângă tine pe Dumnezeu, înlocuind planul tău cu al Său. Lacrimile tale semănate vor fi secerate cu bucurie. Nu te îngrjora. Nu te teme. Nici eu nu o fac... ci mă încred în Domnul. Fă-o şi tu.

Imagine preluată de pe Pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu