Pagini

sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Cea mai bună alegere

Una dintre cele mai bune alegeri pe care le vom putea face vreodată în viaţă va fi alegerea de a-L lăsa pe Dumnezeu să aleagă în locul nostru. Noi facem multe alegeri greşite şi majoritatea oamenilor care au o viaţă ruinată, o au din cauza alegerilor greşite pe care le-au făcut în viaţă. Suntem liberi să alegem. Însă ce alegem?
Văd aproape în fiecare zi la şcoală tineri ale căror vieţi le sunt deja ruinate din cauza alegerilor greşite pe care le-au luat, din cauza modului în care aleg să-şi trăiască viaţa. Privesc în viitorul lor şi întrezăresc multe regrete, mulţi "dacă aş fi..". De aceea este foarte bine să ne încredem în Dumnezeu şi să lăsăm totul la picioarele Sale. Eu una am făcut-o. Ştiu că am făcut cea mai bună alegere, fiindcă încep să primesc tot ceea ce are El mai bun pentru mine. Jim Elliot spunea că Dumnezeu le dă ce are El mai bun acelora care lasă alegerea în seama Lui. Aşa este. El nu ne poate dezamăgi, El nu ne poate da decât lucruri bune. Aşa că nu fă alegeri de unul singur şi nu te bizui pe înţelepciunea ta. Vei suferi mult când vei vedea lăstarii alegerilor tale ieşind dintr-un pământ arid, căci acolo ai ales să plantezi sămânţa.

Nu putem prospera în căile noastre dacă nu Îl avem pe Dumnezeu care să ne ghideze, care Să aleagă în locul nostru. El ştie mult mai bine decât noi ce ne stă în faţă, fiindcă Dumnezeu este Cel care a creat miliardele de galaxii, El întinde cerurile şi este dispus să se ocupe de problemele noastre, oricât ar fi ele de mari.
Aşa că lasă alegerea în seama Lui. Nu-ţi fie teamă să o faci deoarece nu vei regreta niciodată asta. Nu poţi pierde ceva ce I-ai oferit lui Dumnezeu. Tot ceea ce Îi dăruieşti Lui este păstrat şi la timpul potrivit El va lucra conform planului Său pentru tine. Nu te grăbi, ca nu cumva să cazi şi să te răneşti atât de tare încât să nu mai te poţi ridica. Ceea ce alege Tata este binecuvântat. Este pur. Alegerea Lui întrece cu mult imaginaţia noastră, fiindcă gândurile Sale sunt departe de ale noastre. Nu ai vrea să laşi alegerea în seama Lui? De câte ori nu ai suferit din cauza unor alegeri greşite pe care le-ai luat fără a te consulta cu Domnul?

Nu vreau să sufăr. Nu vreau să îmi pară rău. Îmi doresc ca alegerile din viaţa mea să fie luate de Domnul, de aceea I-am încredinţat Lui totul. Planuri, vise, dorinţe. De ce aş ţine la ceva ce aş putea pierde? De ce să nu le pun în mâinile Aceluia care nu le poate pierde? Este nevoie de o încredere completă în Acela care poate binecuvânta din abudenţă. Nu putem oferi fără să credem. Când Îi dăm Lui ceva, trebuie credinţă. Fiindcă necredinţa e păcat.
Fă acum cea mai bună alegere şi lasă-L pe El să aleagă. Nu vei fi dezamăgit.

Imagine de pe Pinterest

Un comentariu:

  1. L-am lasat pe Dumnezeu sa ma calauzeasca spre cel care va fi sotul meu, dupa multe alegeri gresite si nereusite de ale mele... si o mai buna alegere decat a Lui nici ca se putea :))

    RăspundețiȘtergere