Pagini

marți, 24 decembrie 2013

Asta da dragoste!

Zilele astea a fost o mare nebunie peste tot. Cumpărături de stăteai la cozi până te săturai, cozi pe la saloanele de înfrumuseţare şi toate maşinile trebuiau să arate splendid! Apoi cozi la supermarketuri, căci mâncarea nu se face din nimic. Oamenii au fost într-o goană nebună după ceva anume, după împlinirea propriilor nevoi. Toţi ne urăm unii altora "Crăciun fericit" şi fiecare ne bucurăm de ceea ce sărbătorim. Însă nu toţi Îl sărbătorim pe Mesia. Alţii sărbătoresc mâncarea, alţii pe Moş Crăciun. Depinde doar de valoarea pe care o punem în lucrurile pe care le căutăm acum..
Eu nu am fost foarte veselă de acest Crăciun. Nu mi s-a întâmplat nimic spectaculos cum se întâmplă în filmele ce rulează la televizor în perioada asta. Însă, într-un mod special, m-am bucurat foarte mult înăuntrul meu. Atât de mult încât aproape mi-au dat lacrimile. Creatorul mă iubeşte atât de mult, încât a părăsit gloria Cerurilor şi a venit să locuiască pe pământ ca un om obişnuit.
Uau, asta da dragoste!

Gândul acesta îl port în inimă şi mă bucur nespus de mult să ştiu că Dumnezeu mă iubeşte! Cineva atât de mare, atât de special prin tot ceea ce a făcut.. şi mă iubeşte, pe mine. Şi vrea ce e mai bun pentru viaţa mea, indiferent dacă uneori este greu pentru mine. El este cu mine. Şi asta mă bucură. A venit pe pământ să-mi demonstreze dragostea Lui prin ceea ce a făcut pentru mine. Cel mai minunat dar pe care l-aş fi putut primi vreodată este mântuirea! Şi cât de puţin mă gândeam la asta...

Dragul meu, gândeşte-te şi tu la cât de mult te iubeşte Dumnezeu. Chiar dacă ai unele probleme şi suferi, El va avea grijă de toate şi va fi bine pentru tine. Sărbătoreşte în inima ta venirea Lui pe acest pământ cu bucurie. Chiar dacă ceilalţi sunt în goana nebună după cadoul perfect sau după reteţa aceea de cozonac, tu retrage-te în cămăruţa ta şi stai de vorbă cu Isus. Cred că asta e cel mai minunat!!
Mă rog să-L cunoşti mai mult pe El şi să îţi doreşti întotdeauna ce are El mai bun pentru tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu