Pagini

vineri, 13 decembrie 2013

El a făcut orice lucru frumos la timpul Lui!

Dumnezeu are un timp pentru toate, un timp pe care noi dorim să-l grăbim, un timp ce ni se pare că trece foarte greu şi nu înţelegem de ce Îi ia atât de mult Lui să lucreze, dar noi nu ştim ce ştie Dumnezeu. Noi vedem doar prezentul, însă El ştie şi viitorul. Timpul Său este perfect şi niciodată nu este prea întârziat. Nu putem învăţa cum să răbdăm sau să aşteptăm fără a nu fi ajutaţi de timp. Timpul vindecă. Timpul ne pare a fi cel mai mare duşman, fiindcă dorim cu ardoare ca dorinţele să ne vină împlinite pe tavă deoarece considerăm că merităm totul la timpul.. nostru. Însă departe de gândul Său asta! El face orice lucru frumos la timpul lui, întăreşte orice lucru atunci când este pe punctul de a slăbi şi toate lucrurile lucrează pentru binele nostru. Timpul Său ne provoacă uneori dureri şi ne face să vărsăm lacrimi, ne zdrobeşte şi ne face să ne punem întrebări. Poate că nu înţelegem de ce este atât de important timpul în planul Său, de ce nu se pot întâmpla toate odată. Însă ştiu ceva: El vrea să ne facă mai sfinţi.
Iar asta cere timp. Poate că dacă am primi totul atunci când ne-am dori, nu am mai preţui frumuseţea darurilor primite din partea Sa. Poate L-am trata pe Dumnezeu ca pe un servitor care trebuie neapărat să ne împlinească acum visele şi planurile, iar dacă nu ar face-o... am face-o noi cumva.

Dumnezeu ne cere să avem încredere în timpul Său, nu în al nostru. Ne cere să-I dăm Lui totul, să lăsăm alegerile în seama Lui. Ne cere să aşteptăm, să credem şi să ne rugăm. Dacă am primi totul la timpul dorit, nu am mai petrece ore întregi pe genunchi, nu am mai avea o dorinţă atât de aprinsă după El. Dumnezeu ne ţine aproape de dragostea Lui prin asta. Prin timp.
El nu ne va dezamăgi niciodată. Timpul Său este cel mai bun pentru noi fiindcă este al Său. Tot ce are şi ce dă Dumnezeu este bun şi desăvârşit. De aceea trebuie să avem încredere că El a făcut orice lucru frumos la timpul lui, că a pus în acel lucru pentru care ne rugăm şi pe care îl visăm ceva divin, ceva care ne va aduce bucurii nespuse şi care va fi de folos şi lucrării Sale. Timpul sfinţeşte lucrul cerut. Graba întotdeauna a stricat treaba! Cred că am experimentat cu toţii adevărul acestui proverb în vieţile noastre în unele situaţii în care nerăbdarea noastre a stricat magia unui lucru. Să nu ne grăbim aşadar să avem totul aici şi acum.

Să înţelegem că nu putem învăţa valoarea unui lucru decât dacă îl aşteptăm, iar asta cere timp. Dumnezeu ştie cât. Prin puterile noastre nu vom putea fii răbători şi plini de bucurie, de aceea trebuie să alergăm la Izvor. Pe parcursul scrierii acestui articol mi-am răspuns şi mie şi am aflat unele adevăruri. Ceea ce am scris aici, am scris şi pentru mine. Cred că într-un fel m-am încurajat singură. Dumnezeu ştie mai bine. Îi putem încredinţa Lui totul şi putem avea deplina încredere că la momentul potrivit El va lucra! Dumnezeu va sfârşi ce a început pentru noi. Atunci când ne încredem în timpul Său, putem avea convingerea că El va lucra într-un mod minunat. Însă.. toate îşi au vremea lor!

Imagine de pe Pinterest

2 comentarii:

  1. Esti o persoana minunata,cu un suflet plini de dragostea lui Hristos. Domnul sa te intareasca in continuare si sa iti dea intelepciune sa scrii cat mai multe indemnuri pt cititori! Sa stii ca pe mine ma incurajeaza foarte mult gandurile acestea si ma ajut sa vad viata aceasta cu alti ochi prin lumina Tatalui Ceresc. Domnul sa te binecuvanteze si sa nu renunti niciodata la darul pe care l-ai primit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e, orice lucru Dumnezeu il face frumos la timpul Lui, si stie El foarte bine de ce :))

    RăspundețiȘtergere